Cita musical estiuenca
The Offspring, Alt-J, Rubén Blades, Moderat i Nicki Nicole s’afegeixen al cartell del Cruïlla 2023
El festival, que se celebrarà del 5 al 8 de juliol al Parc del Fòrum, anuncia també la presència de Parov Stelar, Bomba Estéreo, Wos, Los Van Van, Rodrigo Cuevas i Lladella Russa, entre d’altres
Les noves confirmacions se sumen a les actuacions ja anunciades de Placebo, Sigur Rós, Franz Ferdinand, Antònia Font, Carolina Durante, Viva Suècia, Amaia i moltes més

El festival Cruïlla continua sumant artistes de categoria al cartell de la seva pròxima edició, que se celebrarà entre el 5 i el 8 de juliol a l’emplaçament habitual del Parc del Fòrum de Barcelona. A les presències ja anunciades de noms com Placebo, Sigur Rós, Franz Ferdinand, Antònia Font, Viva Suècia, Tash Sultana, Carolina Durante i Amaia, el Cruïlla 2023 acaba de sumar un nou contingent de 25 actuacions que inclouen gèneres tan diversos com el punk-rock, la salsa, el rap, la música electrònica, el folk contemporani, el pop indie i la cançó d’autor.
En aquest grup de noves confirmacions figuren The Offspring, banda estendard d’aquest punk-rock californià que va assaltar les llistes d’èxits als anys 90; el salser panameny Rubén Blades, que repeteix al festival després de la seva aclaparadora actuació de l’any passat, de nou secundat per la Roberto Delgado Big Band; el grup britànic de rock indie Alt-J, que continua immers en la llarga gira de presentació del seu quart elapé, ‘The dream’; el trio berlinès de música electrònica Moderat; els rapers argentins Nicki Nicole (que acaba de col·laborar amb Bad Gyal) i Wos; el disc joquei austríac Parov Stelar, emblema de l’electre swing; la colorista agrupació colombiana Bomba Estéreo; la cantant de Buenos Aires Miss Bolívia, i la veterana orquestra cubana Los Van Van.
Més de 50 actuacions
Notícies relacionadesEl paquet es completa amb figures de l’escena local com Lladilla Rusa, Rodrigo Cuevas, Pau Vallvé, Nanpa Básico, DJ Nacho Ruiz, Ramon Mirabet, Sexy Zebras, Peces Rars, Renaldo & Clara, Mourn, Nico Roig, Pinpilinpussies, Sienna, Santa Salut i Lal’Ba.
Fins ara, el Cruïlla 2023 ha confirmat ja més de 50 actuacions, però no dona per tancat el cartell musical. Queden també per revelar encara el contingut de la seva programació de comèdia, les seves propostes artístiques i moltes altres novetats». Els abonaments i les entrades de dia poden adquirir-se a la web del festival.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors