’Justice World Tour’
Justin Bieber cancel·la definitivament el concert a Barcelona i la gira mundial
L’empresa distribuïdora de les entrades ja ha començat a posar-se en contacte amb els compradors per correu electrònic per concretar la devolució de l’import

Justin Bieber ha cancel·lat definitivament el concert a Barcelona i la gira mundial ‘Justice World Tour’ després d’uns quants ajornaments, primer per la pandèmia de covid-19 i després per la malaltia que li va ser detectada l’any passat, la síndrome de Ramsay Hunt. Tot i que encara no hi ha una confirmació oficial per part del canadenc ni del seu mànager, les dates dels concerts que s’havien de celebrar en els pròxims mesos s’han esborrat aquest dimecres de la seva pàgina web oficial i en el portal de venda d’entrades hi apareixen cancel·lats esdeveniments com els de París, Dublín i Cracòvia.
A més, alguns dels recintes en els quals s’havien de celebrar concerts ja han confirmat la cancel·lació. Per exemple el britànic Sheffield Arena, que aquest dimecres publica un missatge en què anuncia que «el xou ha sigut cancel·lat» i que es tornaran els diners de les entrades comprades. La seva promotora a Espanya, Doctor Music, ha confirmat que no hi haurà concerts de Bieber en aquest país i que l’empresa distribuïdora de les entrades ja ha començat a posar-se en contacte amb els compradors per correu electrònic per concretar la devolució de l’import.
La gira ‘Justice World Tour’ va començar el febrer del 2022 minvada pels retards que va provocar la pandèmia de covid-19, però el cantant va anunciar poc després que l’havia de posposar perquè estava lluitant contra la síndrome de Ramsay Hunt. «Com poden veure, aquest ull no parpelleja. No puc somriure en aquest costat de la cara. Aquesta fossa nasal no es mou. Tinc una paràlisi total en aquest costat de la cara», explicava Bieber al setembre en un vídeo pujat a les seves xarxes socials.
Notícies relacionadesLa síndrome de Ramsay Hunt és una afecció rara, causada per un virus, que infecta un nervi pròxim a l’oïda i que provoca irritació i paràlisi de part del rostre. El tractament s’ha de fer de manera urgent per evitar més complicacions. «A principis d’aquest any, vaig fer pública la meva batalla amb la síndrome de Ramsay Hunt, pel qual la meva cara estava parcialment paralitzada», va indicar en xarxes socials el cantant canadenc un dia després d’actuar al festival brasiler Rock in Rio i va dir que ha de fer una aturada perquè la seva salut és «prioritària en aquests moments».
Ja la seva gira anterior, ‘Purpose World Tour’, celebrada el 2017, va ser cancel·lada a meitat del recorregut sense més explicacions per part del cantant que l’aparició de «circumstàncies inesperades».
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- BCN rebutja l’exigència dels EUA de retirar la inclusió en una biblioteca
- Retorn sonat Lady Gaga torna a Barcelona set anys després: anuncia dos concerts al Palau Sant Jordi a l’octubre
- Catalunya és la segona comunitat amb més baixes laborals: Pané proposa revisar si hi ha alguna "disfunció" al sistema
- «ARAUJO I RAPHINHA NO JUGARAN» Flick s’enfada per la data del duel amb l’Osasuna: «No estic content, no és el millor dia, però no busquem excuses»
- En el ple El TC anul·la el vot delegat de Puigdemont, però salva la constitució del Parlament
- Tribunals La fiscalia dona llum verda a la suspensió de l’ingrés a la presó de Laura Borràs fins que es tramiti l’indult