Més cine amb menys cost
Així funciona Cinesa Unlimited: dates, preus, sales i com subscriure’s a la tarifa plana
La gran empresa d’exhibició cinematogràfica ofereix dos nous programes de subscripció amb entrades il·limitades per un preu mensual

Les taquilles del Cinesa Diagonal, ahir, abans de la segona sessió.
Fa anys que els actors defensen la necessitat de tornar al cine (especialment després de la pandèmia) i de mantenir les estrenes a la gran pantalla malgrat l’imparable avenç de les plataformes de ‘streaming’ audiovisual. Però també des de fa temps no para de créixer el preu de les entrades, que ha fet que cada vegada menys gent decideixi acudir a les sales. Per això, des d’aquest abril, Cinesa posa en marxa una nova oferta per als més cinèfils.
Es tracta de la ‘Unlimited Card’, una subscripció que et permetrà anar al cine totes les vegades que vulguis per un cost mensual de 15,90 euros, en els quals s’inclou tota la la cartellera, les pel·lícules d’estrena, un preu especial en la compra del menú clàssic de crispetes, invitacions per a projeccions especials i altres avantatges exclusius.
I per als més fans existeix també la ‘Unlimited LUXE’, que inclou tot l’anterior més l’accés a les sales LUXE, que compten amb butaques reclinables. Això per un preu de 18,90 euros al mes.
A més, les dues tarifes compten amb una oferta especial de pack anual. El preu total per 12 mesos serà de 149 euros per a la ‘Unlimited Standard’ (que costaria 190,80 euros/any sense la promoció) i de 189 per a la ‘Unlimited LUXE’ (que costaria 226,80 euros sense la promoció).
Amb aquestes noves promocions i sota el lema ‘Les teves pel·lícules preferides, tantes vegades com vulguis’, Cinesa, empresa líder en exhibició cinematogràfica a Espanya, pretén millorar la xifra d’11 milions d’espectadors que cada any passen per alguna de les seves gairebé 450 sales, repartides en 37 cines arreu del país.
Tot i que l’oferta encara no es troba disponible, pots trobar-ne tota la informació a la seva pàgina web oficial.
- Gestió hídrica Rialb, el segon embassament més gran de Catalunya i el més jove, bat un nou rècord d’ompliment
- Seguretat viària La DGT canvia el permís per conduir motos: aquests són tots els canvis
- Usos lingüístics Emma Vilarasau, en l’especial sobre la llengua de TV3: «No es pot viure les 24 hores en català»
- Ensenyament Els resultats de la consulta de la llengua vehicular a València es publicaran avui
- Descobriment inesperat Les obres de la Via Laietana troben per sorpresa les restes de cinc cases medievals de Barcelona
- Àgora La memòria absent de la pandèmia
- Escapades 5 viatges diferents sense sortir de la península
- Fira tecnològica El Mobile World Congress iguala el seu rècord històric i tanca amb 109.000 assistents
- Anàlisi Puigdemont correrà risc mínim d’arrest i presó si torna quan el TC inadmeti el recurs del PP i abans que prosperi el seu recurs d’empara
- Congrés dels Diputats Junts refreda les opcions de Díaz d’aprovar la reducció de jornada: «Ara mateix no avalem el seu projecte de llei»