Descobriu el vídeo
El Mago Pop fa màgia amb El Periódico i Kit Kat
El Mago Pop adquireix un teatre als Estats Units
El Mago Pop: «Seria genial fer desaparèixer el maleït virus»
El Mago Pop ens fa creure que ‘res és impossible’
L’il·lusionista català utilitza El Periódico en un truc per llançar els nous cereals de Nestlé en una campanya online

Nestlé va llançar el 8 de maig els nous cereals de la marca Kit Kat i ho fa de la mà del Mago Pop. De manera exclusiva la marca ha creat una campanya totalment online per a Kit Kat Cereales orientada a públic jove. Es tracta d’una estratègia de comunicació innovadora amb el Mago Pop com a protagonista d’una acció digital que compta, a més, amb el suport d’‘influencers’ de referència com Jordi Wild.
Com sempre Antonio Díaz, més conegut com el Mago Pop, ens sorprèn al convertir un paquet tradicional de barretes Kit Kat utilitzant EL PERIÓDICO. Com per art de màgia, des de dins de l’exemplar que utilitza en el truc apareixen els nous cereals de Kit Kat. Amb ell, ja se sap, tot és possible. Un truc fantàstic que, com tot el que fa el Mago Pop, és al·lucinant.
Esther Rivero, Brand Manager de Cereals Partners España, ha liderat aquest llançament. El Mago Pop, que aquest estiu debutarà a Broadway amb ‘Nada es imposible’ en versió anglesa, explica que per executar aquest truc necessitava una capçalera com EL PERIÓDICO. «Es tracta d’un producte increïble que necessita una presentació increïble. Tot és possible» va declarar Antonio Díaz, que ha treballat en secret amb el seu equip de producció amb tota la confiança de Nestlé i El Periódico.
«Tot és possible»
Aquesta innovadora capçalera, que sempre ha recolzat el món de la cultura i l’espectacle, s’uneix a aquest projecte amb la ferma convicció que «tot és possible». Per això acompanya aquestes dues grans marques en una estratègia de comunicació en què sumen el Mago Pop, Kit Kat i EL PERIÓDICO.
Per a Kit Kat, una marca icònica amb més de 70 anys d’història, és una autèntica disrupció portar la marca al món de l’esmorzar, cosa que semblava impossible. D’aquí ve la idea de recórrer al Mago Pop, per a qui «res és impossible», com el factòtum de l’aparició d’aquest nou producte que animarà els esmorzars. Els cereals Kit Kat uneixen una deliciosa barreja de cruixent cereal integral amb l’inconfusible gust de la xocolata amb llet i galeta KITKAT®.
El seu llançament coincideix amb la preparació del desembarcament als EUA d’Antonio Díaz, on ha adquirit un teatre. L’aclamat il·lusionista portarà els EUA ‘Nada es imposible’ en versió anglesa, una producció de gran format que ha atret més de dos milions d’espectadors a Espanya.
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Salut Aquestes són les conseqüències d'utilitzar la mateixa roba interior dos dies seguits
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump