Dol en el còmic
Mor el dibuixant Francisco Ibáñez, el creador de ‘Mortadel·lo i Filemó’
Francisco Ibáñez, un dels més icònics dibuixants i vinyetistes d’Espanya, ha mort aquest dissabte, segons ha confirmat el grup editorial Penguin Random House.
El creador de personatges del còmic infantil i juvenil com Mortadel·lo i Filemó i Rompetechos, tenia 87 anys.
Notícies relacionadesLa redacció d’EL PERIÓDICO treballa en aquests moments per ampliar aquesta informació, que s’actualitzarà d’aquí uns minuts. Si vols rebre al mòbil alertes sobre aquesta notícia o d’altres et pots descarregar les aplicacions per a Android o IOS.
Per rebre cada dia al correu electrònic les notícies, reportatges i articles d’opinió publicats a elperiodico.com, doneu-vos d’alta als nostres butlletins informatius oregistreu-vos per disfrutar els continguts P+. També podeu subscriure-us per consultar online l’edició digital impresa o rebre el diari al vostre domicili. Només per ser subscriptor, disfrutareu de tots els avantatges i descomptes de pertànyer al Club del subscriptor d’El Periódico.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Educació L'escola 'miracle' al barri del Besòs de Barcelona: de suspendre a estar per sobre de la mitjana en català i extraescolars
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest febrer
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria