Cita estiuenca
El Reggaeton Beach Festival canviarà d’ubicació el 2024: del Fòrum al Circuit de Montmeló

El Reggaeton Beach Festival (RBF), que se celebra aquest cap de setmana al Parc del Fòrum de Barcelona (22 i 23 de juliol), canviarà d’ubicació el 2024. La cita estiuenca dedicada a la música urbana, que aquest any compleix cinc edicions i reuneix artistes com Jhay Cortez, Anuel AA o Ozuna, es traslladarà l’any que ve (els dies 20 i 21 de juliol) al Circuit de Barcelona-Catalunya (a Montmeló, Vallès Oriental). Per ara, l’acord entre el circuit i el RBF és només per a l’edició del 2024.
Així, a la nova ubicació, el festival tindrà un aforament de 100.000 persones, de manera que augmentarà de manera considerable el de l’actual recinte: aquest any han fet el ‘sold out’ venent 30.000 entrades per dia. El Circuit, un enclavament que sempre apareix com a espai alternatiu al Fòrum –on en els últims anys ha crescut el rebuig dels veïns– per als macrofestivals, acollirà el RBF com a part d’un pla estratègic que pretén ampliar el seu negoci més enllà de la competició de motor i convertir-la en una infraestructura per a aquest tipus d’esdeveniments fora de Barcelona.
El RBF 2024, que es desenvoluparà en horari diürn, comptarà amb diferents espais dins del Circuit, que disposa de 25 hectàrees de terreny. Per exemple, l’escenari central estarà situat al pàdoc. El festival, creat per l’empresa de promoció DQuality de Badalona el 2017, té presència ara mateix a 11 ciutats d’Espanya amb un gran èxit, sobretot, entre el públic jove (el 60% dels assistents el 202 tenien entre 16 i 24 anys).
- La presa espanyola més jove a l’estranger La jove de l’Hospitalet presa set anys a Oman torna a casa
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- A Sant Adrià de Besòs De fabricar energia a fabricar cultura
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu