Mor un creador de ‘Cuéntame’, Eduardo Ladrón de Guevara, el mateix dia del final de la sèrie
El guionista Eduardo Ladrón de Guevara ha mort aquest dimecres. Ladrón de Guevara (1943-2023) va ser un dels creadors de ‘Cuéntame’, sèrie que finalitza la seva emissió aquesta nit, ha informat el sindicat de guionistes ALMA
Despedimos a Eduardo Ladrón de Guevara (Madrid 1943-2023), fallecido hoy. Fue uno de los creadores de 'Cuéntame', serie que finaliza su emisión esta noche. Agradecemos su talento y su trabajo en una larga trayectoria como #guionista. Descanse en paz. pic.twitter.com/MpEdoHEeLs
— ALMA GUIONISTAS (@almaguionistas) 29 de noviembre de 2023
El capítol número 413 de la sèrie ‘Cuéntame cómo pasó’ posa fi a tota una vida, gairebé cent anys de la família Alcántara «si tenim en compte que hi ha el naixement d’Herminia i la caiguda de les Torres Bessones», un recorregut de l’Espanya més pròxima que avui tanca la seva història en un cercle perfecte.
«Serà un final molt cinematogràfic, i com tot retrobament i final, tindrà un tancament operístic i sentimentalment molt potent», ha dit Imanol Arias.
Notícies relacionades«Aquest últim capítol deixa el llegat que no tinguem por de parlar de les coses importants», ha afegit Ana Duato.
(Continuem ampliant aquesta informació)
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Predicció meteorològica L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu