Salem admet l’interès de Mediaset per entrar a la ràdio
El conseller delegat va explicar que l’aposta pels informatius amb fitxatges com el de Carlos Franganillo, que rellevarà Pedro Piqueras, busca «una nova manera d’explicar les notícies».
El conseller delegat de Mediaset España, Alessandro Salem, va assegurar que l’objectiu de l’aposta de Mediaset España pels informatius amb fitxatges com el de Carlos Franganillo no és "influir en la vida política espanyola", sinó buscar "una nova manera d’explicar les notícies".
Així ho va afirmar Salem ahir en un esmorzar informatiu del fòrum Nova Comunicació, al Reial Casino de Madrid, on va presentar l’estratègia social del grup i els objectius de 12 mesos, 12 causes per a aquest 2024: la protecció de la infància i el respecte i cura de la gent gran, la salut, les persones en risc d’exclusió social i la sensibilitat.
"No és un problema d’influència en la vida política espanyola, aquest no és l’objectiu, l’objectiu és valoritzar una eina important de la televisió en obert que són els informatius amb l’objectiu de parlar a tots els tipus de públic, i un altre objectiu és intentar experimentar, innovar, que sigui un llenguatge que ens pugui acostar sempre més al públic, i que sigui una nova manera d’explicar les notícies", va destacar Salem. Els informatius intentaran oferir una informació "independent" i "no prendre partit per una força política o una altra".
El conseller delegat de Mediaset España també va defensar la importància de la televisió en obert davant les plataformes. "Hem de defensar la identitat de la televisió en obert perquè té coses que les plataformes és molt difícil que tinguin perquè el model de negoci és completament diferent", va assegurar.
A més, creu que "no és veritat" que la televisió en obert només la vegi el públic més gran de 60 anys i que els joves només vegin les plataformes. "Si és un contingut interessant continuaran consumint televisió", va afegir, remarcant que cal continuar oferint un contingut d’informació i entreteniment gratuït a tot el públic.
Primers objectius
Entre els pròxims reptes per al 2024, Salem va enumerar la "capacitat de renovar els informatius de Telecinco, parlar amb tota tipologia de públic, invertir més en la part digital", evolucionar en els directes, millorar la capacitat d’entreteniment i "la producció de continguts" per al grup i també per a tercers.
Salem va admetre que el grup audiovisual està interessat en la ràdio, però que també en aquest moment per raons conjunturals, que no estructurals, és un camí "molt complicat". "El problema és veure una mica quina és l’oportunitat de mercat que hi ha en aquest país per a la ràdio. L’oportunitat són la Ser i Prisa, però per raons conjunturals és un camí molt complicat", va apuntar.
Sobre la seva relació amb el conseller delegat d’Atresmedia, Javier Bardají, que era present en l’esdeveniment, Salem va assegurar que mantenen una relació "absolutament cordial", de "gran estima", i que continuen "competint" però "sense crispació, lluita ni rancor".
Quant a qui agafarà el relleu en la presidència de Mediaset España, després de la dimissió de Borja Prado, Salem va avançar que ho comunicaran en les pròximes dues setmanes.
- Obligatori per llei La multa que et pot caure per no estar empadronat on vius
- Energies renovables El pàrquing de l’Alcampo de Sant Boi es transformarà en la instal·lació fotovoltaica més potent de l’àrea de Barcelona
- salut mental Els diagnòstics de TDAH entre els adults creixen en els últims anys
- Conflicte a Girona Una família denuncia que un home s’ha quedat d’ocupa en una casa que li van deixar a Llagostera
- LA VISITA BLAUGRANA AL COLISEUM Cinc anys amb un zero a Getafe
- Violència contra les dones Laura Palmer i la por que ens va quedar
- Transparència Hisenda vigilarà més les targetes: demanarà aquestes dades sobre els moviments
- Trump, la Lluna i més enllà
- Aquesta nit Gala dels premis Gaudí
- Premier league Haaland firma una inusual renovació amb el City fins al juny del 2034