TELEVISIÓ
La Sexta munta un ‘Joc de cartes’ per Espanya amb Chicote
El presentador de ‘Pesadilla en la cocina’ i ‘¿Te lo vas a comer?’ es posa al capdavant, a partir d’aquesta nit, de ‘Batalla de restaurantes’

Joc de cartes, un dels concursos més consolidats de TV-3, tindrà la seva versió espanyola a La Sexta de la mà del xef de referència de la cadena d’Atresmedia: Alberto Chicote. El presentador de Pesadilla en la cocina i ¿Te lo vas a comer? es posa al capdavant, a partir d’avui (22.45 hores), de Batalla de restaurantes, un concurs gastronòmic que busca el local que millor prepara el plat típic de la seva regió.
La mecànica és pràcticament calcada al Joc de cartes de Marc Ribas, ja que parteixen del mateix format original: My restaurant rocks, que porta 17 temporades d’èxit a Alemanya, nou a Itàlia, s’ha emès a França i també ha sigut adaptat per altres cadenes autonòmiques espanyoles a part de la catalana, com Telemadrid, ETB (País Basc) i À Punt (País Valencià).
Plat especial
Cada setmana, quatre restaurants d’una mateixa ciutat i especialitzats en el mateix plat local s’enfrontaran per obtenir un premi de 10.000 euros. Els propietaris dels locals es valoraran entre ells, puntuant-se en una forquilla del 0 al 10, en sis categories: espai, cuina, menjar, servei, preu i l’especialitat regional en la qual competeixen, el plat especial que serveix com a nexe entre uns restaurants i d’altres, explica Chicote. Una categoria distintiva d’aquest programa i que el diferencia d’altres versions del mateix concurs.
"Són restaurants als quals els va bé i s’arrisquen que algú els doni un judici negatiu, de vegades per un enfrontament personal. Però Alberto Chicote també puntua i això fa que el guanyador sigui just", comenta Carmen Ferreiro, directora de programes d’entreteniment d’Atresmedia.
Això sí, els ganivets volaran en la part final del concurs, en la posada en comú de les votacions. Allà quedarà en evidència si els participants han sigut honestos en les seves valoracions, si han fet estratègia per guanyar els seus rivals a qualsevol preu o si s’han deixat portar per valoracions personals en comptes de gastronòmiques a l’hora de puntuar els seus competidors.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe
- CRÍTICA Rosario transforma un vell dolor en celebració