EL 12 DE JULIOL
Dudamel dirigirà la Simfònica del Liceu a la platja de BCN

El cèlebre director veneçolà Gustavo Dudamel oferirà un concert popular a la platja de Barcelona al capdavant de l’Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu el pròxim 12 de juliol, segons va confirmar l’ajuntament. És el tercer programa que el cotitzat director de la LA Phil i pròxim titular de la de Nova York tindrà a Barcelona aquest estiu, on se l’espera al Liceu i al Palau de la Música en el marc d’una gira amb la seva orquestra, la LA Phil, que passarà només per ciutats olímpiques. Dudamel oferirà l’òpera Fidelio en versió semiescenificada al Liceu el 26 i 27 de maig i un concert a l’auditori modernista amb la talentosa violinista espanyola María Dueñas, el 28. Al Liceu, les entrades oscil·len entre els 81 i els 300 euros i les del Palau, entre els 40 i els 200.
El concert popular, que s’emmarca en els actes de la regata cultural de la Copa Amèrica, serà un concert a la platja amb la Simfònica del Liceu al mateix escenari on un dia abans, l’11 de juliol, haurà actuat l’OBC, que dirigirà el seu titular, Ludovic Morlot. Encara no se sap el lloc exacte on es faran els dos concerts a causa de la falta de sorra provocada pels últims temporals. Si no hi hagués prou espai s’haurà d’estudiar una nova ubicació. L’any passat ja es va poder disfrutar de dos concerts gratuïts a la platja del Bogatell, el 20 i 21 de juny.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
-
Ofert per
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat