Mor Richard M. Sherman, compositor de la banda sonora de ‘Mary Poppins’

Richard M. Sherman, en The Walt Disney Studios. /
Richard M. Sherman, un dels músics que va compondre més bandes sonores de les pel·lícules de Disney, com Mary Poppins i El llibre de la selva, va morir dissabte a Los Angeles, als 95 anys. Sherman, dues vegades guanyador de l’Oscar, es va convertir amb el seu germà Robert B. Sherman (1925-2012), en un dels compositors "més prolífics" de la història de l’entreteniment familiar i membre clau del cercle íntim de talents creatius de Walt Disney, segons va dir en un comunicat la companyia.
El músic, que va morir per causes naturals, es va consagrar per la seva feina en el clàssic de 1964 Mary Poppins. A més, va guanyar tres premis Grammy i va rebre 24 àlbums d’or i platí al llarg dels seus 65 anys de carrera. La seva feina va incloure des dels primers dies del rock n’ roll (amb èxits com You’re Sixteen) i la televisió fins a Broadway i Hollywood. "Richard Sherman va ser l’encarnació del que significa ser una llegenda de Disney, creant amb el seu germà Robert els estimats clàssics que s’han convertit en una part preuada de la banda sonora de les nostres vides", va apuntar Bob Iger, director executiu de The Walt Disney Company en el comunicat.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- En delictes de furts lleus El fiscal superior de Catalunya planteja recuperar l’arrest de 30 dies per multireincidència
- SALUT Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal