El valor del grup
Del local al global
«Procurem inspirar els nostres periodistes perquè informin, opinin i entretinguin», diu Moll.

"Els orígens d’Estopa tenen similitud amb Prensa Ibérica", va assegurar Sergi Mas, presentador de la gala, per donar la benvinguda sobre l’escenari a Javier Moll, president de Prensa Ibérica, i Arantza Sarasola, vicepresidenta del grup de comunicació. Un reflex paral·lel, segons Mas, de com un grup petit s’ha convertit en un dels més importants del país.
"Vam començar a les Canàries, el 1978, amb dos diaris, un de matutí i un altre de vespertí", va explicar Moll durant la primera xerrada de bar de l’acte, ja que va transcórrer amb tots ells asseguts al voltant d’una característica taula d’alumini. "Creiem molt en el periodisme de proximitat, el periodisme local. Aquesta ha sigut una constant en la nostra vida que segueix dempeus", va apuntar el president de Prensa Ibérica, que creu "que els ciutadans estan més interessats pel que els afecta a ells directament".
El grup va anar adquirint capçaleres. "Procurem inspirar els nostres periodistes perquè informin, opinin i entretinguin. Si no hi ha entreteniment, avorreixes, i no et llegeixen", va apuntar Moll. Sarasola va destacar la importància de "contrastar les notícies. Sempre ho hem fet".
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen