El valor del grup
Del local al global
«Procurem inspirar els nostres periodistes perquè informin, opinin i entretinguin», diu Moll.
"Els orígens d’Estopa tenen similitud amb Prensa Ibérica", va assegurar Sergi Mas, presentador de la gala, per donar la benvinguda sobre l’escenari a Javier Moll, president de Prensa Ibérica, i Arantza Sarasola, vicepresidenta del grup de comunicació. Un reflex paral·lel, segons Mas, de com un grup petit s’ha convertit en un dels més importants del país.
"Vam començar a les Canàries, el 1978, amb dos diaris, un de matutí i un altre de vespertí", va explicar Moll durant la primera xerrada de bar de l’acte, ja que va transcórrer amb tots ells asseguts al voltant d’una característica taula d’alumini. "Creiem molt en el periodisme de proximitat, el periodisme local. Aquesta ha sigut una constant en la nostra vida que segueix dempeus", va apuntar el president de Prensa Ibérica, que creu "que els ciutadans estan més interessats pel que els afecta a ells directament".
El grup va anar adquirint capçaleres. "Procurem inspirar els nostres periodistes perquè informin, opinin i entretinguin. Si no hi ha entreteniment, avorreixes, i no et llegeixen", va apuntar Moll. Sarasola va destacar la importància de "contrastar les notícies. Sempre ho hem fet".
- Un canvi d’armari d’hivern sostenible
- INNOVACIÓ Una eina catalogarà l’art flamenc importat
- Temporada d’exposicions Zurbarán i ‘Tinta contra Hitler’, grans fites del MNAC per al 2025
- LITERATURA Irene Zurrón i Víctor Recort guanyen ex aequo el premi Documenta
- ‘AMUNT EL TELÓ PER VALÈNCIA’ L’escena s’emociona amb València