La segona temporada d’‘El joc del calamar’ trenca un rècord d’audiència
La nova entrega de la popular sèrie sud-coreana va ser vista per més de 68 milions de persones en els seus primers quatre dies a Netflix.

El joc del calamar, sèrie de televisió coreana, estava destinada a funcionar en el mercat asiàtic. Ni Netflix ni el seu creador, Hwang Dong-hyuk, comptaven amb arribar més lluny. D’un dia per l’altre, es va convertir en un fenomen global sense precedents i en la sèrie més vista en la història de la plataforma, amb més de 2,2 milions d’hores vistes, i va atrapar milions de persones amb els seus macabres jocs infantils, el seu particular disseny visual i els seus significats.
Tres anys després, El joc del calamar ha tornat a la càrrega amb una segona temporada –que el seu creador no tenia plantejada inicialment– i un cop més ha tornat a trencar registres històrics a Netflix. Estrenada el 26 de desembre, la segona temporada es presenta com l’intent de venjança de Gi-hun (Lee Jung-jae), el jugador 456, contra el creador del macabre joc i l’organització que el va tancar allà. En el seu intent per enfrontar-s’hi, Gi-hun acaba de nou immers en el joc, de manera que ha d’idear un pla per posar en perill l’organitzador de la massacre des de dins.
Notícies relacionadesL’audiència esperava la continuació d’aquest thriller de supervivència. Tant, que aquesta segona entrega de set capítols s’ha convertit en la primera sèrie de Netflix que debuta com a número 1 als 93 països on la plataforma està disponible, sent, per tant, l’elecció principal de la majoria de subscriptors de la plataforma de streaming arreu del món. Una cosa que no havia passat mai amb qualsevol altra ficció original de Netflix, tampoc amb la primera temporada de la sèrie coreana.
Si en els primers 91 dies la primera temporada va sumar 265,2 milions de visualitzacions, la seqüela ja ha completat més del 25% d’aquesta xifra. Aquests no són els únics registres que ha batut la ficció asiàtica. En només quatre dies, la sèrie va ser vista per més de 68 milions de persones arreu del món.
- Postureig 'low cost' La mariscada més barata d'Espanya se serveix a palades a Barcelona
- Escapades El poble més pintoresc de Catalunya per visitar al febrer és un paradís modernista amb una festa que omple de color l'hivern
- El resort de luxe SLS Barcelona obrirà amb descomptes l’1 d’abril
- Futbol La seu espanyola del «líder mundial en connectivitat» que serveix el Barça és un domicili particular del barri de Sant Andreu
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Aldarull Un grup causa aldarulls en un tren obligant a intervenir la maquinista
- Negociacions El PSOE i Junts es reuneixen abans del debat de la qüestió de confiança
- Un 93% dels trens de la Cerdanya incompleix l'horari
- CARDIOLOGIA ¿Què són i com evitar els greixos trans, que augmenten el risc de mort un 34%?
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet