Nit de cap d’any

Broncano i Lalachus arrasen en les campanades

L’especial de TVE per acomiadar l’any va guanyar el d’Antena 3 i va recuperar el lideratge de l’audiència després d’anys de regnat de Pedroche i Chicote.

El presentador i la col·laboradora de ‘La revuelta’ van sumar el 33,1% de quota de pantalla 

Lalachus y David Broncano

Lalachus y David Broncano / EUROPA PRESS

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

TVE va recuperar el lideratge d’audiència en les campanades de Cap d’Any el 31 de desembre. La televisió pública va arrasar amb l’especial a La 1 conduït per David Broncano i Lalachus, amb 5.642.000 espectadors i el 33,1% de quota de pantalla al minut exacte de menjar-se el raïm, davant d’Antena 3, amb Cristina Pedroche i Alberto Chicote, que va anotar 5.550.000 espectadors i el 32,6% de share. La cadena d’Atresmedia perd 1,8 punts percentuals respecte a l’any passat, mentre que la primera cadena de TVE augmenta 6,1 punts. D’aquesta manera, el presentador i la col·laboradora de La revuelta posen fi al regnat de les audiències de les campanades de la col·laboradora d’espais com Zapeando després de tres anys en què va aconseguir generar molta expectació al voltant del seu vestit.

Per la seva banda, com era d’esperar, Telecinco va anotar una dada tremendament per sota des de Lanzarote, amb Ion Aramendi i Blanca Romero, amb només 600.000 espectadors i el 3,5% del total de l’audiència, mentre que la Sexta es va quedar amb el 2,3% de l’audiència i 394.000 seguidors. Cuatro només va aconseguir un 1% de quota i 176.000 persones.

Notícies relacionades

En el conjunt

En el conjunt de les retransmissions completes de les campanades, La 1 de TVE també va guanyar per golejada i amb més distància: 4.800.000 i un 31,2% de quota de pantalla (23:32-00:07 hores), davant els 4.345.000 i 28,1% de share (de 23.35 a 00.05 hores) d’Antena 3. Telecinco es conforma amb 753.000 fidels i un 4,8% (de 23.37 a 00.13 hores) i va ser superada per La 2, amb la mateixa retransmissió capitanejada per Broncano i Lalachus (783.000 i 5,1%). Totes dues superen les campanades de la Sexta, que van registrar 438.000 televidents i un 3,8% de share, amb Dani Mateo i Cristina Pardo.