CINE
Ralph Fiennes rebrà el Premi d’Honor del BCN Film Fest

L’actor britànic Ralph Fiennes (Ipswich, 1962) rebrà el Premi d’Honor del Festival Internacional de Cinema de Barcelona-Sant Jordi (BCN Film Fest), la novena edició del qual se celebrarà entre el 24 d’abril i el 2 de maig. El protagonista de Conclave presentarà en la mostra barcelonina la seva última pel·lícula, The return, una revisió del mite d’Ulisses dirigida per l’italià Uberto Pasolini (també present en el festival) en el repartiment de la qual figuren Juliette Binoche (que es retroba amb Fiennes gairebé 30 anys després d’El pacient anglès) i Ángela Molina.
La visita de Ralph Fiennes se suma a la ja anunciada de Richard Gere, que passarà pel BCN Film Fest (per segona vegada) en qualitat de productor de Sabiduría y felicidad, un documental de Barbara Miller i Philip Delaquis sobre el dalai-lama. Fiennes i Gere no seran les úniques estrelles que desfilaran per la catifa vermella dels cines Verdi, seu de la mostra. La jove model i actriu Barbie Ferreira, una de les protagonistes de les dues primeres temporades de la sèrie Euphoria, viatjarà també a Barcelona per presentar la pel·lícula inaugural del festival, Un ‘like’ de Bob Trevino, una comèdia dramàtica dirigida per Tracie Laymon i coprotagonitzada per John Leguizamo. La projecció d’aquest film obrirà una programació ambiciosa de nou dies que inclou aquest any 84 títols, 17 dels quals tindran en la mostra la seva estrena absoluta.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Mercat laboral Catalunya lidera la creació d’ocupació al març i supera de nou els 3,8 milions d’ocupats
- Funcionaris La Generalitat convocarà una oferta d’ocupació pública de més de 7.000 places