Crònica rosa
Arriba ‘La familia de la tele’
A partir d’aquesta setmana, a La 1 es podrà veure un nou magazín que beu dels programes del periodisme del cor més canalla...

Presentación del programa La familia de la tele /
Dimarts és el gran dia. RTVE es prepara per revolucionar les tardes amb l’estrena de La familia de la tele, un magazín que serà arriscat, valent, irreverent, modern i amb un aire de nostàlgia que ens transportarà a les èpoques d’Aquí hay tomate o Sálvame. Les Mamarazzis vivim amb alegria aquesta estrena perquè tot el que sigui que creixi el nostre sector és una bona notícia per a tots els professionals del cor.
El programa debutarà aquest dimarts 22 d’abril a La 1, amb una espectacular desfilada amb més de 1.000 assistents, 14 espectacles de carrer i la participació de 200 ballarins, tot conduït per la mítica Paloma del Río i l’actriu i presentadora Cayetana Guillén Cuervo.

Inés Hernand, María Patiño, Belén Esteban y Aitor Albizua presentarán 'La familia de la tele' /
Ja serà l’endemà, el dimecres 23, quan María Patiño, Aitor Albizua i Inés Hernand començaran a ensenyar de què anirà realment La familia de la tele a la mateixa cadena. Que ningú s’esperi les bronques exagerades entre col·laboradors; aquest no serà el seu objectiu. Però sí que tots ells beuran del que ha passat durant aquests mesos al canal Quickie, amb un caràcter més gamberro que aspre, més divertit que incòmode. A veure, no serà Disney Channel, evidentment, més aviat que tard algú s’emprenyarà, però el to serà un altre, i quina alegria. Nosaltres sempre hem sigut més del sarcasme i la ironia, tot ben regat amb una miqueta de mala llet.
La familia de la tele és una aposta valenta d’RTVE en el seu intent de continuar modernitzant la cadena. Modernitzar per atraure un públic més jove que només s’acosta a la tele quan l’oferta realment l’atrau. "Els joves ja no miren la tele", no deixen de repetir alguns pseudoexperts. Els joves el que no miren és el que no els entreté, però bé que agafen el comandament per veure La revuelta o La isla de las tentaciones o el Late Xou de Marc Giró.
El que no volen els més joves és avorrir-se, i per això, quan el que els ofereixen no els agrada, no triguen ni cinc minuts a abandonar i anar-se’n a les plataformes. L’objectiu de La familia de la tele serà també intentar convèncer part de l’audiència que ha abandonat les tardes per anar-se’n ves a saber on.
Notícies relacionadesAquests dies ens hem fet un fart de llegir que si La familia de la tele vol guanyar Jorge Javier Vázquez o Sónsoles. ¡Però si hi ha espai de sobres per a tothom! Tant de bo un duel diari amb audiències similars. Això seria el millor senyal perquè voldria dir que les tardes són vives.
Com va dir Sergio Calderón, director de TVE, tornen els berenars. Les Mamarazzis ja tenim ben preparades les crispetes i... ¡a disfrutar de l’espectacle.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Guerra a Ucraïna Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors