El torn
Desatenció al client que paga
Tractar amb els serveis d'atenció al client de qualsevol companyia és una feina desesperant. Departaments que, en teoria, estan creats per atendre el client però a la pràctica no ho fan. Haurien de facilitar els tràmits, ajudar a resoldre els problemes
-no agreujar-los o crear-ne de nous- i fer que la relació client- companyia sigui més agradable i planera. Res més lluny d'aquesta voluntat: desatenen quan no menystenen. Aquests serveis d'empreses grans, com ara Gas Natural -per citar-ne una-, haurien de repassar al diccionari el significat de la paraulaatendre.Vol dir fer atenció, estar atent. Tenir en compte, en consideració, algú. En aquest cas l'algú és el client, vostè o jo que hauríem de ser la raó de ser d'aquella companyia. Ja entenc que tenen uns protocols d'actuació, però, home, amb els temps que corren, en l'era d'internet i de les oficines virtuals, que et facin perdre el temps, els diners i la paciència quan es podria resoldre amb una tramitacióon line, trobo que no té nom. De què serveix que publicitin els serveis en línia que t'ofereixen perquè tot et sigui més còmode si no és veritat.
Notícies relacionadesAl final, t'has d'acabar morint de fàstic en una oficina, fent cua més d'una hora i explicant les teves misèries a una persona. Sí, sí, només a una persona que combina l'atenció per telèfon amb la de l'abnegada feina d'atendre el client
-desesperat i fastiguejat-, una persona que ja ha perdut la paciència, l'interès i la capacitat d'atenció que es mereix el primer o l'últim de la cua. Això si no es troba que el renyen i que li retreuen que ja l'havien informat per telèfon. Per no parlar del comentari «jo a vostè no el conec» volent dir no confio en vostè. És igual que faci anys que estiguis pagant. Per estar de cara al públic, atenent el client, no tot s'hi val i no tothom val. No pot ser que et facin sentir un desgraciat i que tinguis la sensació que et perdonen la vida quan estàs pagant per aquell servei. Atentament.