Estimats lectors, anunciants, col·laboradors i amics de'Time Out',
El mes que ve, gener, farà 5 anys que 'Time Out' va arribar aBarcelona. Amb el primer número ('Les 101 coses que cal fer per ser un bon barceloní') començava l'aventura de casarla millor ciutat del món amb lamillor marca editorial global d'informació sobreoci i cultura. Són ja, doncs, cinc anys de periodisme al servei de la cultura i de la ciutat. Amb errors i encerts, segur, però sempre guiats per aquesta voluntat de servei, hem consolidat un equip de periodistes i professionals altament especialitzats, ens hemguanyat a poc a poc la confiança del sector de l'oci i la cultura, i hem gaudit del privilegi de compartir la nostra passió amb una comunitat demés de 100.000 lectors setmanals, segons el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura.
El2013 serà per a nosaltres unany de novetats i reptes molt importants, tant en elformat paper com en el digital. A partir de la primera setmana de gener, la revista continuarà sortint cada dimecres al quiosc de forma independent, però els divendres canviarà de 'partner': en lloc de sortir encartada amb el diari 'Ara','Time Out Barcelona' s'encartarà ambEL PERIÓDICO DE CATALUNYA. Aquest canvi ens permetrà multiplicar per sis la distribució de la revista (140.000 exemplars setmanals sumant dimecres i divendres) i també, i sobretot, l'audiència, arribant amés de 600.000 lectors i convertint 'Time Out Barcelona' enlíder absolut en la informació d'oci i cultura a la ciutat. Esperem fer-nos dignes de la confiança d'aquest nou cabal de lectors.
Volem agrair aldiari 'Ara'el temps que hem estat junts. Des de 'Time Out' ens sentim orgullosos d'haver contribuït al naixement i la consolidació del projecte periodístic de l''Ara', que era i és tan necessari per al nostre país, i desitgem a l'equip del diari, amb la Mònica Terribas al capdavant, tota la sort i l'encert del món. De la mateixa manera, agraïm molt i molt a EL PERIÓDICO DE CATALUNYA la confiança que ha demostrat en el projecte de 'Time Out', la complicitat amb els nostres objectius dedefensa de la cultura, i l'aposta perencartar la revista en català a les dues edicions del diari (catalana i castellana), estenent així encara més la influència i difusió de la nostra llengua.
Una web trilingüe i venda d'entrades 'on line'
En l'àmbit digital, l'any començarà també amb una aposta molt ambiciosa: laprofunda renovació de la web de 'Time Out Barcelona', gràcies a la tecnologia desenvolupada des de Londres per Time Out International. La nova web de 'Time Out' seràmés àgil en la gestió i presentació de continguts, molt més amable per als lectors, disposarà d'un motor de cerca més potent i sofisticat i incorporarà noves seccions i una variada oferta de blocs. La navegació, a més, estarà disponible en tres llengües: català, castellà i anglès, amb la voluntat d'esdevenir laweb global de referència sobre la nostra ciutat.
El nou web de 'Time Out' es complementarà amb un nou servei: lavenda d'entrades 'on line'. El lector, a més d'informar-se, inspirar-se i escollir els seus consums d'oci i cultura, podrà també comprar les entrades (teatre, música, cine, museus...) o béreservar el restaurant, completant així la seva "experiència Barcelona". Aquesta possibilitat estarà disponible també en les aplicacions mòbils de 'Time Out', que a finals del 2013 ja seran sis: català, castellà i anglès per aiPhone, i les tres llengües també per aAndroid.
Notícies relacionadesDesitgem que aquest nou servei, que s'anirà implementant progressivament durant el primer semestre del 2013, serveixi perincentivar i multiplicar el consum cultural a la nostra ciutat en un moment en què el sector ho necessita més que mai. Lesretallades dels ajuts públics, sumades alsalvatge increment de l'IVA perpetrat pelgovern espanyol, han posat moltes empreses culturals en greus dificultats. Ens bolcarem a ajudar els promotors a omplir els aforaments i a facilitar als lectors les millors seleccions.
Sóntemps difícils per a tothom, però creiem fermament que Barcelona i la seva gent té l'energia necessària per sortir-se'n. Som una ciutat degent creativa, valenta i emprenedora. Som una ciutat amant de la cultura i que mai s'ha arronsat davant dels reptes i les dificultats. Nosaltres hi posarem tota la nostra força. Entre tots Barcelona guanyarà també aquesta batalla.Guanyarem.