Colau i el CV
El Josep va ser un excel·lent director general d'una reconeguda agència de publicitat. La Marta va dirigir exitoses campanyes de relacions públiques. El Jaume és un eficaç creatiu que no sempre aconsegueix arribar a final de mes. Tots ells, igual que centenars, milers de professionals de la comunicació, nodreixen les xifres de l'atur o intenten fer tirar endavant projectes personals que tot just arriben a quadrar els comptes. La crisi va arrasar el sector publicitari, va provocar el tancament de moltes agències i l'aprimament de les supervivents. Ada Colau ha fitxat com a responsable de comunicació de l'Ajuntament de Barcelona Águeda Bañón, que fins ara feia funcions de maquetista i webmaster. És a dir, sense cap experiència en la gestió i direcció de campanyes.
Que Águeda Bañón hagi sigut una activista postporno ni li resta ni li afegeix mèrits, és només una anècdota perquè Twitter es diverteixi, però el seu raquític currículum professional sí que és un insult per a tots els especialistes que presentaran les seves campanyes publicitàries a l'ajuntament, per a tots els llocs de treball que potser estiguin en joc amb les seves decisions. El carrer està ple de professionals competents i reconeguts desesperats per trobar una feina. Que Colau aposti per una excompanya de treball que està molt lluny d'haver arribat als coneixements i l'experiència imprescindibles per ocupar el seu càrrec és, com a mínim, una tremenda decepció.