Dues mirades

AVLO, ¿hi ha algú?

Per a la majoria, l'experiència de comprar un bitllet s'ha reduït a la frustració de no poder ni entrar a la pàgina de la promoció

1
Es llegeix en minuts

avlo billetes 5 euros / periodico

Finalment, bitllets de tren entre Madrid i Barcelona a preus raonables. N’hi diuen ‘low cost’. En realitat, una alternativa assumible quan el viatge va a càrrec de la butxaca d’un particular. AVLO començarà a operar a partir del 6 d’abril. Per donar-se a conèixer, Renfe ha iniciat una campanya de llançament amb una promoció ganxo. Cada dia, fins al 5 de febrer, a partir d’una hora determinada es posen a la venda un número tancat de bitllets a preus rebentats. Premi per al més ràpid. N’hi ha prou amb sortir a les xarxes socials per palpar l’ànim generat. Per a la majoria, l’experiència s’ha reduït a la frustració de no poder ni entrar a la pàgina de la promoció. Un intent després de l’altre fins a arribar al missatge de final de l’oferta del dia. Sens dubte hi haurà qui ha guanyat aquests bitllets. A canvi, AVLO ha aconseguit l’antipatia i la indignació de milers de possibles usuaris.

Les promocions són una manera excel·lent d’aconseguir notorietat. Sempre que estiguin ben fetes, que l’experiència sigui positiva i que contribueixin a construir una imatge de marca. La campanya d’AVLO és evident que no està sent així.