Llimona & vinagre Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.

Rauw Alejandro: l’amor el posava Rosalía

Separar-se és una excel·lent jugada professional, el problema rau en el fet que la cantant estava rendidament enamorada del porto-riqueny

4
Es llegeix en minuts
Rauw Alejandro: l’amor el posava Rosalía

S’apaga la música. Els nòvios s’havien tatuat el nom de la seva parella al ventre, caldrà esborrar-los amb làser. L’amor el posava Rosalía però, com que el protocol exigeix un destinatari, el contrapunt estatuari i estatutari l’aportava Rauw Alejandro. El porto-riqueny queda investit successor transitori de C. Tangana, en l’escalafó sentimental de «la nena prodigi del flamenc convertida en ‘superstar pop’», la francesa ‘Paris Match’ facilita la definició de la diva. La ruptura llatina que obliga a aquest enterrament escrit va ser una exclusiva de la revista ‘People’, la bíblia de l’ortodòxia hollywoodiana per als que encara dubten que tota cultura rupturista desemboca en la Barbie.

La seva unió va incórrer en el desafiament, la seva dissolució és una vulgaritat. Rauw es va desenganxar del jou compartit mesos enrere, segons ha admès confusament, però el mitjà és el missatge i a ‘People’ queden emparentats amb les també exclusives fotos del fill de Brangelina o dels bessons de Jennifer Lopez. Han arribat al punt en el qual la celebritat s’anteposarà per sempre al mèrit artístic, com en Marilyn, Miguel Bosé o Liz Taylor / Richard Burton.

Separar-se és una excel·lent jugada professional, el problema rau en el fet que la cantant estava rendidament enamorada de Rauw, i això que l’estireganyosa investigació per a aquest article no ha excavat ni una sola causa per justificar l’enartament. És curiós que Belén Esteban consoli l’artista catalana amb un categòric «ell s’ho perd, carinyo». Sobretot perquè Rosalía se solidaritzava amb l’escàs èxit com a seductor proclamat pel seu ex en la seva primera joventut, per sentenciar que «elles s’ho han perdut». Estava entregada.

Estem una mica farts dels artistes que t’assenyalen amb el dit quan canten, un gest mal educat que només se li permet a l’extraordinari Bad Bunny de ‘Bullet Train’. Sobretot, quan la Julieta d’aquesta història ha creat un món nou, mentre que el seu enamorat s’inscriu en la superpoblada estirp dels rebels, una adscripció que Rauw assumeix sobretot per no aprofundir.

‘Voy a perder la cabeza por tu amor’ és una cançó del Puma, ara amb l’excelsa interpretació dolorosa de la parella de Rauw. L’única entrevista conjunta i dilatada, la seva unió mediàtica davant Ibai Llanos, és una xerrameca fúnebre i descoratjadora. Equival a mirar ‘By the sea’, la desoladora pel·lícula rodada per Angelina Jolie i Brad Pitt a Malta, per anticipar la seva ruptura alcohòlica. Amb la diferència notable que els nord-americans s’odien alhora, davant l’asimetria sentimental dels llatins.

Units digitalment per mossèn Llanos, la cantant prodiga insinuacions de casament, que el destinatari repel·leix amb l’habilitat d’un Carlos Alcaraz. El porto-riqueny deixa clar que no sent cap simpatia per l’‘influencer’, i que el seu vincle amb el trio és exclusivament promocional. No obstant, la gestualitat masculina no pot dissimular la submissió curricular de Rauw a la seva parella. Si ho volen en les xarxes socials, 27 a 18 milions de seguidors a favor de l’espanyola a Instagram. En els Grammy, més sòlids que els Instagramers, tretze per a la revolucionària amb dos en la categoria absoluta, per un per al seu peluix.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

El lector avisat ja deu haver arribat a la conclusió que no queda gaire clar si es parla aquí de Rosalía/Rauw o de Shakira/Piqué, ateses les concomitàncies. En efecte, dos homes que es creuen substancials, però que són meres comparses per comparació amb la dimensió global assolida per les seves dames. Aquest desnivell genera les frustracions d’ordenança, però fa lliscar la creativitat cap a la ‘despechá’ facturadora.

Notícies relacionades

Què passarà quan la colombiana hagi d’escriure una cançó deslligada del futbolista. A més, Rauw guarda fisonòmicament una retirada a un Piqué de butxaca. El ballarí, títol que no li adjudicarà ningú que l’hagi vist en dansa, descriu l’escena de terror dels familiars de més edat de la cantant, mirant-lo fixament amb perverses intencions matrimonials. Una escena lorquiana a la Catalunya postindependentista, amb la naturalitat pagesa de l’artista catalana davant l’encarcarament d’un nòvio desconnectat de la relació, com si fes 50 anys que estava casat amb aquesta dona.

En l’escena de l’enllaç, mossèn Llanos se situa davant Rosalía i Rauw per preguntar-los curiós per què el seu projecte es diu ‘RR’. Per única vegada en l’entrevista, tots dos creuen que és una broma. No, això ho anomenen avui periodisme. Per si a algú se li acut impugnar tot l’anterior mitjançant la gran estafa dels milions de seguidors, el vesper només significa que cada vegada hi ha més fetitxes que importen cada vegada menys a milions de persones. Macarena Olona té 400.000 adeptes a Twitter i 400 vots en les eleccions. El públic sap distingir. Amén.

Temes:

Rosalía