Comunicació

EL PERIÓDICO estrena noves ‘newsletters’

‘SanaMente’, ‘+Patas’ i ‘A la última’ faran arribar cada setmana l’actualitat sobre salut mental, mascotes i moda, i estimularan la participació

2
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO estrena noves ‘newsletters’

EL PERIÓDICO ha estrenat aquesta setmana tres newsletters de periodicitat setmanal en què els especialistes del diari en tres temàtiques molt diferents, però per les quals els lectors han demostrat el seu interès, faran arribar per correu electrònic, als usuaris registrats que s’hi subscriguin de manera gratuïta, les últimes novetats i aportacions en cada un d’aquests camps i obriran finestres per estimular la participació.

Fidel Masreal. /

El projecte SanaMente, que des del mes d’abril passat lidera el periodista Fidel Masreal, ja té un format de butlletí setmanal, des del qual, a més, es podrà accedir a un consultori en què es rebran comentaris i suggeriments dels usuaris. "La newsletter de SanaMente és una invitació a bussejar en les nostres emocions, en el nostre comportament, en la nostra salut mental. S’hi trobaran les millors reflexions, estudis, avenços, denúncies i vivències íntimes per, entre tots, buscar una manera més sana de viure", apunta Masreal.

Laura Estirado /

Per la seva banda, la newsletter +Patas, explica la seva autora, Vega S. Sánchez, "explorarà cada setmana el fascinant món dels animals. Oferirà històries, curiositats i consells pràctics per conviure millor amb les nostres mascotes, mentre reflexionem sobre el seu impacte en el nostre planeta i els reptes que enfronten a causa de problemes com el canvi climàtic o l’abandonament. A més, és un espai interactiu on els lectors poden compartir fotos, anècdotes i dubtes dels seus companys animals, creant una comunitat que celebra i cuida els éssers que ens alegren la vida".

El Club de Estilo d’EL PERIÓDICO es convertirà en format de newsletter a A la última, un espai on Laura Estirado recollirà les notícies més importants del sector de la moda i els seus protagonistes. "Amb la mateixa filosofia –explica Estirado– amb què va néixer fa més de quatre anys el Club de Estilo, no només recollirem els últims moviments estratègics al sector, sinó que mirarem d’explicar el rerefons, per entendre més i millor els fils que mouen aquesta indústria que ens vesteix a tots. Amb un ull posat també en les últimes novetats en cosmètica i perruqueria, posarem especial atenció en els fenòmens i tendències, i oferirem consells de la mà d’estilistes i experts".

Les ‘newsletters’

Notícies relacionades

Les newsletters són una de les principals vies per les quals els diaris es relacionen amb els seus lectors fora de la seva web. Generen una relació estreta i consistent entre lector i mitjà i representen un format diferent, que es consumeix aïlladament o bé ofereix portes d’entrada al contingut del diari, en el moment que més còmode resulta a la persona que el rep i centrat en els continguts que el lector ha triat.

EL PERIÓDICO té més de 30 newsletters actives en diversos formats. Hi ha peces d’autor, com la newsletter diària del director d’EL PERIÓDICO, Albert Sáez; la llista de recomanacions setmanals Imperdibles, de la directora adjunta, Gemma Martínez, o les dedicades a temàtiques com la cuina, l’economia, la política, el mercat laboral, les sèries o la criança. També ofereix newsletters d’última hora amb enllaços a les propostes més interessants del diari en tres franges horàries a elecció de l’usuari, o Lo último de..., newsletters que envien un correu amb un enllaç a l’últim article d’alguna firma del diari.