Ariana DeBose guanya l’Oscar a millor actriu de repartiment per ‘West side story’
La intèrpret celebra el triomf del seu paper: «una dona queer i afrollatina»
Ariana DeBose va guanyar diumenge l’Oscar a la millor actriu de repartiment per la seva interpretació d’Anita, una immigrant porto-riquenya, en la nova versió de Steven Spielberg de ‘West side story’.
«Imagina aquesta nena al seient posterior d’un Ford Focus blanc. Mira-la als ulls. Veus una dona de color obertament queer i afrollatina que va trobar la seva vida i la seva força en l’art. Això és el que crec que celebrem aquí. Així que, si algú alguna vegada ha qüestionat la teva identitat [...], t’ho prometo, hi ha un lloc per a nosaltres», va declarar quan va recollir el premi.
Notícies relacionadesLa nord-americana, de 33 anys, es va imposar a Jessie Buckley (‘La hija oscura’), Judi Dench (‘Belfast’), Kirsten Dunst (‘El poder del perro’) i Aunjanue Ellis (‘Rey Richard: una família ganadora’).
El premi de l’Acadèmia va coronar una temporada de somni per a DeBose, que també va ser guardonada amb un premi del Sindicat d’Actors de Hollywood, un Bafta, un Critic Choice i un Globus d’Or.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
-
Ofert per
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat