Més neteja
Parets engega motors per a la seva Festa Major amb més dispositius de seguretat

Els serveis tècnics de Via Pública, Urbanisme, Policia Local, Protecció Civil i Cultura de Parets del Vallès s’han reunit recentment per assegurar i reforçar els dispositius de seguretat i neteja durant la Festa Major d’aquest any.
Durant la reunió es va parlar del tancament dels espais on es realitzaran activitats, dels contenidors addicionals als recintes i la neteja entre actes i una vegada finalitzada l’activitat, entre d’altres. També hi haurà neteja permanent dels lavabos mòbils i papereres.
A més, l’Ajuntament ha contractat aquest any un servei de prevenció perquè els assistents no orinin als carrers adjacents d’on es realitzen els actes de Festa Major. Es tracta d’un producte líquid que pretén dissuadir les persones que orinin a la via pública i que s’aplicarà el pròxim 26 de juliol.
La Fira d’Atraccions obrirà des de les 18 h i fins a les 3 de la matinada, però amb algunes limitacions respecte a la música; aquest any, entre les 18 i les 20 h, els firaires no podran posar música, per protegir les persones amb sensibilitat auditiva i les persones amb espectre autista. A la 1 h de la matinada també haurà de tornar al soroll mínim, per no molestar el Veïnat de la zona.
Aquest any, a més, s’ha ampliat el recorregut del bus de Festa Major i se senyalitzaran les parades de les dues línies (vermella i blava) amb la lletra o nombre de parada i un distintiu de la Festa Major.
Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- La passarel·la barcelonina La venda de roba s’estanca el 2024 en l’enèsim repte del negoci de la moda
- La passarel·la barcelonina 080 El laboratori de la moda del futur
- TELEVISIÓ I MAS ¡Hola, 2Cat!
- Fórmula 1 Alonso veu que necessita més temps per millorar el seu Aston Martin
- "És com un conte de fades"