El debat sobre l'Estat
Enèsima reprimenda de Marín al popular Martínez-Pujalte
El diputat del PP Vicente Martínez-Pujalte va rebre ahir l'enèsima reprimenda pública per part del president del Congrés, Manuel Marín. Pujalte va interrompre de manera irada i vuit vegades el ministre de Treball, Jesús Caldera, durant la seva intervenció en el ple de la Cambra baixa.
El diputat popular, que sol protagonitzar incidents així, va ser, el maig del 2006, el primer diputat espanyol, després de la restauració de la democràcia, expulsat de l'hemicicle pel seu comportament extemporani.
Temes:
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- L’apagada obstrueix la connexió telefònica i l’accés a internet
- Apagada L'Audiència Nacional obre una investigació per determinar si l'apagada va ser ciberterrorisme
- La Caixa cessa Ángel Simón i nomena Francisco Reynés com a nou conseller delegat de Criteria
- Successos Un mosso pateix una fractura de crani al ser colpejat amb una barra de ferro en els incidents a la Mariola de Lleida
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Drets dels consumidors Avaries a casa, hotels i menjars: què pots reclamar després de l’apagada