DE GISPERT SÍ QUE HI ANIRÀ
Mas no anirà a la capella ardent de Barrera per la mort de la seva germana
Núria Mas i Gavarró, de 45 anys, ha mort després d'una llarga malaltia
Núria Mas i Gavarró, germana del president de la Generalitat,Artur Mas, ha mort aquest diumenge a la tarda als 45 anys "després d'una llarga malaltia", segons han informats fonts delGovern en un comunicat. Per aquest motiu, Mas ha anul·lat tots els actes previstos a la seva agenda per a aquest dilluns i dimarts.
Així, el president del Govern no presidirà aquest dilluns la capella ardent de l'expresident del Parlament i d'ERCHeribert Barrera, que sí que comptarà amb la presència de la presidenta de la cambra, Núria de Gispert.
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Entendre-hi més El costat més fosc de la intel·ligència artificial: pornografia personalitzada i sense límits
- Previsió meteorològica Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana
- Gir als EUA Les retallades de Trump arriben a l’espai: la NASA vol eliminar missions científiques per prioritzar la utopia de Musk de portar humans a Mart