'Catalunya demà' estrena un web per debatre els pros i contres d'una hipotètica Catalunya independent
El projecte, realitzat per joves estudiants, vol analitzar la independència des de tots els vessants
Un grup de sis joves acabats de llicenciar en polítiques per la Universitat Pompeu Fabra va llançar dilluns passat el web 'Catalunya demà' un projecte que va començar fa més d’un any per debatre des de tots els punts de vista com seria una hipotètica Catalunya independent.
Com explica el grup en el manifest del seu portal web, 'Catalunya demà' pretén ser un espai que reculli les opinions de professionals de totes les sensibilitats polítiques del món de l’economia, la cultura, la sociologia o la història. Segons explica el director del projecte, Carles Rútia (@carlesrutia), 'Catalunya demà' vol ser el primer projecte que expliqui els pros i contres d’una Catalunya amb Estat propi, fugint de qualsevol fanatisme.
Web en marxa
Al web de 'Catalunya demà' ja es poden llegir les entrevistes realitzades a Josep Maria de Dios, degà de Dret de la UAB; Xavier Arbós, doctor en Dret; Vicente Ortún, degà de la Facultat d’Econòmiques i Empresarials de la UPF i Víctor Font, fundador de Delta Partners. Pròximament el grup publicarà les entrevistes amb el sociòleg Salvador Giner i amb l’articulista Francesc de Carreras.
Aposta pel bilingüisme
Notícies relacionadesTots els continguts de web estan en català i en castellà, perquè els lectors se sentin còmodes llegint les entrevistes en la seva llengua materna.
'Catalunya demà', que ja comptava amb un un miler de seguidors a Twitter abans d’estrenar web, compte a més amb un perfil a Facebook i un canal a Youtube.
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Distinció de la Generalitat Indignació a Junts per la concessió de la Creu de Sant Jordi a Loles León
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Flick se surt amb la seva
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Barcelona, protagonista Comsa i FCC executaran la fase final del Hall Zero
- TELEVISIÓ I MAS Creu de Sant Jordi
- ‘PLAY-OFF’ DE L’EUROLLIGA DE BÀSQUET El Barça dona mostres de debilitat a Mònaco i cau