Ballesteros presidirà la gestora del PSC que prepararà el congrés extraordinari
L'alcalde i primer secretari de la federació del Camp de Tarragona es va descartar aquest dijous com a candidat a primer secretari
L'alcalde de Tarragona, Josep Félix Ballesteros, presidirà la gestora del PSC que prepararà el congrés extraordinari en què s'elegirà el pròxim primer secretari del partit. La comissió de la gestora s'aprovarà aquest diumenge en el Consell Nacional extraordinari del partit, en què també es formalitzarà la renúncia de Pere Navarro.
Ballesteros, alcalde i primer secretari de la federació del Camp de Tarragona, es va descartar aquest dijous com a candidat a primer secretari després d'assegurar que la seva "única passió" és Tarragona.
PREVISIBLEMENT AL JULIOL
La data del congrés s'elegirà en el Consell d'aquest diumenge, encara que la majoria de dirigents ja s'han inclinat perquè el conclave sigui abans del mes d'agost, i per això amb tota probabilitat se celebrarà el cap de setmana del 19 i el 20 de juliol, ja que el cap de setmana següent és el congrés del PSOE.
L'altra possibilitat, que ja ha perdut molta força, és deixar el congrés per després de l'estiu, però la majoria de dirigents i quadros del partit veuen amb recel aquesta opció, ja que suposaria abordar una tardor políticament molt intensa sense una direcció renovada.
Tota l'atenció de la cita d'aquest diumenge estarà posada en l'alcaldessa de Santa Coloma, Núria Parlon, que fins ara és l'única persona que s'ha postulat per substituir Pere Navarro.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La Feria de Abril torna a ser gratis
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- El Parlament suspèn l'activitat per l'apagada elèctrica generalitzada
- Tall elèctric massiu ¿Quines zones de Catalunya s'han vist afectades per l'apagada de llum?
- Talls de llum a tota Espanya Sánchez es desplaça al centre de control de Red Eléctrica per conèixer els detalls de l'apagada
- A les 14 hores Illa convoca un comitè de crisi a la Generalitat davant l'apagada elèctrica
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?