A L'HOSPITAL DE SALAMANCA
Julio Anguita, ingressat per problemes de cor
Els metges li estan fent diverses proves, encara que en principi el seu estat no és greu
El veterà polític d'Izquierda Unida va superar dos infarts el 1993 i el 1998, i una arítmia el 2009

L’excoordinador d’Izquierda Unida Julio Anguita, en una imatge d’arxiu a Còrdova. /
L'excoordinador d'Izquierda Unida Julio Anguita continua ingressat a la Unitat de Coronàries de l'hospital de Salamanca per problemes cardíacs. Segons han confirmat aquest dissabte fonts hospitalàries i de la formació d'Izquierda Unida Salamanca, Anguita va ingressar a l'hospital universitari de la capital salmantina divendres a la tarda.
En un primer moment, el veterà polític va anar al Centre d'Especialitats de Ciudad Rodrigo, localitat salmantina on està de vacances, ja que la seva dona és d'aquest poble. Des d'allà va ser derivat al Complex Hospitalari de Salamanca on continua ingressat a la Unitat de Coronàries, on li estan fent proves per determinar l'abast del seu problema.
Va superar dos infarts i una arítmia
Segons Izquierda Unida, la família de Julio Anguita prefereix mantenir la discreció i, segons sembal, el seu estat no és greu.
Notícies relacionadesL'exdiputat va tenir un infart de miocardi el 1993, en plena campanya electoral, i un altre l'any 1998, mentre que el 2009 també va ingressar per una arítmia cardíaca en un hospital de Cadis.
Anguita passa algunes temporades amb la seva dona a Ciudad Rodrigo, on es van casar a l'ajuntament del municipi el 2007. Aquest dissabte tenia previst participar en un debat del programa televisiu 'La Sexta Noche'.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Ciutat vella Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Salut El doctor Manuel Sans Segarra explica l'origen de l'estrès: "La causa fonamental de la nostra societat actual és l'ego..."
- Freixenet acomiadarà 180 empleats i reduirà un 25% la seva plantilla per la sequera
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç
- Crisi en la coalició El Govern central rescindeix de manera unilateral el contracte d’armes amb Israel d’acord amb Sumar