RITME POLÍTIC
Després del tic-tac, ara arriba el rap de Pablo Iglesias
Diversos usuaris triomfen al posar-li una base de hip-hop al discurs del líder de Podem en el tancament de la Marxa pel canvi
Si dissabte la Marxa del Canvi de Podem va congregar 100.000 persones a la Puerta del Sol, segons va comptar la policia, ara també són moltes les que estan rapejant amb el discurs de Pablo Iglesias en el tancament d'aquella manifestació històrica. Resulta que aquest diumenge diversos usuaris han pujat a Youtube les paraules del líder de la formació morada i l'han fusionat amb unes bases de hip-hop de fons. Música i lletra casen a la perfecció i fins i tot recorden algun tema del Langui.
Un dels internautes, RCuerda29, fins i tot ha recopilat set cançons en 18 minuts de versos polítics per presentar-los com un àlbum.
Aquests muntatges se sumen a un altre que va córrer la setmana passada, en què un altre internauta va pujar un vídeo amb el famós tic-tac llançat per Iglesias a Rajoy a València repetit fins a l'extenuació al llarg de ¡10 hores!
- Accident Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Distinció de la Generalitat Indignació a Junts per la concessió de la Creu de Sant Jordi a Loles León
- EL PARTIT DE MONTJUÏC Flick se surt amb la seva
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- AUTOCAR SINISTRAT L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Sant Jordi 2025, la festa del 23 d'abril La festa d’‘Abril’ converteix el Dry Martini en l’Studio 54 de Sant Jordi
- Barcelona, protagonista Comsa i FCC executaran la fase final del Hall Zero
- TELEVISIÓ I MAS Creu de Sant Jordi
- ‘PLAY-OFF’ DE L’EUROLLIGA DE BÀSQUET El Barça dona mostres de debilitat a Mònaco i cau