'Una nova Catalunya per a tots': el lema de Ciutadans per a la campanya
Rivera apareixerà amb la candidata, Inés Arrimadas, als cartells electorals

Albert Rivera i Inés Arrimadas, aquest dilluns, en la presentació de la campanya de Ciutadans. /
El líder de Ciutadans, Albert Rivera, i la candidata a la presidència de la Generalitat el pròxim 27-S, Inés Arrimadas, han presentat aquest dilluns la campanya del seu partit per als comicis del 27-S. 'Una nova Catalunya per a tots' serà l'eslògan que lluirà als cartells electorals. Uns cartells on apareixerà la candidata, però en què també estarà present Rivera, malgrat que el líder del partit ha decidit fer el salt a Madrid i concórrer com a candidat de la força taronja a les generals.
A més del lema -en català i en castellà- sobre el fons taronja, es manté l'emblema del cor amb les banderes de Catalunya, Espanya i la UE. Amb la inclusió de la imatge de Rivera als cartells, el partit taronja intenta aprofitar l'impuls del líder, que s'ha presentat com a candidat a la Generalitat en les tres últimes eleccions, i repeteix l'estratègia adoptada en la campanya de les passades eleccions autonòmiques i municipals, en què la cara de Rivera ha acompanyat el dels candidats de C's a tota Espanya.
Notícies relacionadesArrimadas ha defensat que la seva força és l'única que pot canviar les coses que no funcionen a Catalunya i construir una alternativa política "que és molt necessària", i ha insistit que el 27 de setembre és una oportunitat per poder formar una alternativa de govern per a tots.
"Mai havíem estat tan a prop d'una alternativa política com ara", ha assegurat, i ha avançat que a Ciutadans no li tremolarà el pols per erigir-se com la formació que pot liderar un canvi a Catalunya sense treure-la d'Espanya ni de la UE perquè, ha dit, aquest segueix sent el millor marc de creixement possible.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Per 907.500 euros El Ministeri de Transports licita l’estudi informatiu dels nous accessos ferroviaris al Port de Tarragona
- Obituari Mor Lluís Prenafeta, la mà dreta de Jordi Pujol a la Generalitat