EL RESUM DEL CANDIDAT
El programa electoral del PSOE, en set mesures
Fi de la reforma laboral, un ingrés mínim per a les famílies sense recursos, ensenyament fins als 18 anys i reforma constitucional, entre els principals compromisos
Pedro Sánchez ha fet aquest dissabte un breu resum del programa electoral del PSOE per a les eleccions generals del pròxim 20 de desembre. El candidat ha ressaltat set mesures i, al final de cadacuna, ha afegit "compromès". Són aquestes:
1. "Aprovarem un nou estatut dels treballadors en què els contractes fixos seran la norma, i els contractes temporals seran una excepció limitada. Compromès".
2. "Universalitzarem l'ensenyament públic dels zero als 18 anys, amb un milió de noves places en la formació professional integrada, tant presencial com a distància. Compromès".
3. "Oferirem un ingrés mínim vital per a totes les famílies sense recursos, que augmentarà en funció del nombre de fills, i que ens permetrà acabar amb la pobresa infantil en quatre anys. Compromès".
4. "Modernitzarem l'economia espanyola, impulsant els sectors industrials més innovadors i competitius perquè la indústria recuperi el 20% del producte nacional i de l'ocupació. Compromès".
5. "Afrontarem una reforma fiscal justa i valenta, que gravi menys el treball i que gravi més la riquesa i la contaminació, amb un mínim nacional en els impostos de patrimoni, de successions i de donacions. Compromès".
Notícies relacionades6. "Obligarem tots els càrrecs públics del Govern i de l'oposició a presentar una certificació de l'Administració Tributària sobre l'evolució del seu patrimoni i el pagament dels seus impostos. En general, només al començament i al final de cada mandat. Per als socialistes, cada any. Compromès".
7. "Promourem un nou consens polític i social per reformar la Constitució del 1978, reconeixent les singularitats de cada territori i garantint tant la unitat d'Espanya com la igualtat de drets de tots els espanyols. Compromès".
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Educació L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- En la Pasqua de Francesc: pare, germà, amic… i profeta de l’Evangeli
- Al Senat Puente nega que la baixa execució pressupostària a Catalunya es degui a "la falta de voluntat política"
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»