DILLUNS 7, QUART DIA DE CAMPANYA
Mariano Rajoy és el més popular i Pablo Iglesias, el més influent, a les xarxes socials
Economia, ocupació i Catalunya lideren els temes més candents de la cibercampanya, segons el projecte de Websays i Sibilare
El president del Govern i candidat a la reelecció pel Partit Popular, Mariano Rajoy, és el més popular a les xarxes socials aquest dilluns, quart dia de campanya electoral, amb més de 150.000 impactes, segons un projecte Eleccions 20D, de Websays i Sibilare. En canvi, el candidat de Podem, Pablo Iglesias, figura en primera posició al rànquing d'influència social a internet. El més polèmic és Rajoy, a pesar que el seu partit ocupa la primera posició entre les forces polítiques actives en la campanya digital. Podem i el PSOE superen Ciutadans, que s'acosta als socialistes al rànquing de mencions i impactes a Twitter i Facebook.
El projecte de Websays i Sibilare detecta que aquest dilluns els temes més candents a la cibercampanya són l'economia, l'ocupació, Catalunya, Europa, la corrupció, la política social, educació i sanitat. En últim lloc, la vivenda. Al núvol de paraules clau destaquen 'Espanya' i 'Constitució', en un segon nivell 'Congrés', 'vot', 'Madrid' i 'corrupció'.
Pablo Iglesias trepitja els talons a Rajoy com 'el més popular', amb prop de 120.000 impactes, seguits d'Albert Rivera, que n'acumula gairebé 100.000, i Pedro Sánchez, que no arriba als 80.000.
Ciutadans Eleccions generals Pablo Iglesias Albert Rivera Twitter Facebook Xarxes socials Pedro Sánchez Podem Mariano Rajoy