EMPRESA I CONEIXEMENT
"Fer la vida més simple a les empreses"
La recuperació de la indústria i les ajudes a Seat són alguns dels assumptes pendents de Baiget

icoy32409233 barcelona 14 1 2016 el fins ara conseller d em160114161817
L'exconseller d'Empresa i Ocupació Felip Puig ha cedit les carpetes del departament a Jordi Baiget Jordi Baigeten un clima d'emoció a l'anunciar que deixava la política activa per buscar feina com a enginyer de camins. Entre els reptes que hi ha en aquestes carpetes es troba l'impuls a l'activitat empresarial i econòmica, especialment per aconseguir una indústria amb més pes i valor afegit.
Els dossiers calents inclouen el de les inversions de 3.300 milions pendents de ratificar per Seat Seat quan el Govern comuniqui les ajudes públiques que donarà. Baiget s'ha marcat com a prioritat "acompanyar les empreses perquè innovin, exportin, creixin i creïn ocupació" al considerar que és la millor forma de "garantir el progrés econòmic i el benestar social". "Des del departament ajudarem les empreses en el que puguem i els farem la vida més simple perquè quan tinguin necessitat de créixer i exportar tinguin al seu costat el Govern de la Generalitat", ha dit el nou conseller.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- El dret DE morir 358 persones van demanar l’eutanàsia a Catalunya el 2024
- TRIBUNALS Alves podria cobrar una indemnització de fins a 20.200 euros
- Estratègia institucional per atraure talent Catalunya oferirà 78 places a científics dels EUA amb una dotació de 30 milions
- Editorial De la bronca a la proposta
- El mar al voltant Preparats, llestos, però ¿ja?