LA INVESTIDURA FALLIDA
Iglesias, a Sánchez: "Només quedem tu i jo [per besar-nos]"
El líder de Podem ironitza amb el candidat del PSOE sobre el seu petó de dimecres amb Xavier Domènech
Abans de la segona votació d'investidura de Pedro Sánchez, el líder de Podem, Pablo Iglesias, ha explotat el filó del seu petó de dimecres passat amb el portaveu d'En Comú Podem, Xavier Domènech, que va ser notícia finsi tot en mitjans internacionals. Així que ha pujat a la tribuna, Iglesias ha recordat aquest moment per ironitzar que "flueix l'amor i la passió en la política espanyola". I mirant al candidat socialista, ha dit: "Pedro, només quedem tu i jo". És la bucòlica manera amb què ha emplaçat Sánchez a negociar "a partir d'aquesta nit" per forjar un pacte que permeti un Govern de coalició entre el PSOE, Podem, IU i Compromís.
"A vegades les discussions més agres precedeixen els moments més dolços. Tant de bo després d'aquesta nit l'acord al qual arribem pugui dir-se l'acord del petó", ha finalitzat Iglesias amb un discurs irònic però molt més conciliador que el de dimecres passat. El líder de Podem ha instat a "rebaixar el to" i a fer un govern "a la valenciana" que compti amb l'abstenció d'ERC i CDC, "que no són monstres". "Atreveixi's a ser el president d'un govern de coalició amb un programa progressista de veritat", ha reclamat.
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Els bojos són ells, ells
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Flick despulla el Madrid (cap. III)
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Futbol Un Barça feliç es classifica per a la seva cinquena final de la Champions consecutiva (1-4)
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Jordi Herreruela: «A Barcelona fa falta un escenari de 60.000 o 80.000 espectadors dissenyat per a la música»
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi