Sáenz de Santamaría cita Junqueras dijous a la Moncloa

/
La vicepresidenta en funcions del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, i el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, mantindran aquest dijous una reunió a la Moncloa. La cita es produeix a petició de la vicepresidenta i aprofitant que Junqueras participarà, al matí, en un esmorzar informatiu a la capital espanyola i, posteriorment, es reunirà amb periodistes de l'àmbit polític i econòmic. Cap dels dos governs va voler dimecres pronunciar-se sobre aquesta qüestió.
Es desconeix el motiu i l'abast de la reunió, però en l'última cita entre tots dos el contingut de la conversa, segons fonts pròximes als interlocutors, va ser exclusivament econòmic, mai polític. Per això es pot esperar que la reunió de dijous vagi pels mateixos camins.
Aquesta serà la segona reunió que mantenen tots dos, després de la celebrada al mes d'abril. En aquella ocasió van ser els presidents dels dos executius, Mariano Rajoy i Carles Puigdemont, els que van organitzar la reunió entre els seus 'números 2'.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Gerard Piqué i Clara Chía, ni ruptura ni crisi
- LA RESPOSTA ARBITRAL De Burgos Bengoetxea, l’àrbitre de la final de Copa, esclata a plorar: «És molt fotut que li diguin al teu fill que el seu pare és un lladre»
- Ja pots viatjar des de Barcelona fins a la casa del Pare Noel
- Diligències obertes Barcelona aprova la reforma de la Masia del Barça malgrat la investigació de la Fiscalia
- Premis literaris Òmnium i Abacus pugen a 75.000 euros el Premi Sant Jordi i el converteixen en el més ben dotat de les lletres catalanes