Twitter activa una nova emoticona amb la cara de Rajoy per a la sessió d'investidura
L'emoticona s'activa a l'escriure el 'hashtag' #InvestiduraRajoy i estarà operativa fins al final del procés, el dia 2

emoji rajoy
Twitter ha llançat aquest dilluns una nova emoticona per animar la conversa en aquesta xarxa social sobre el procés d'investidura que comença aquest dimarts. L'emoticona s'activarà a l'escriure el 'hashtag' #InvestiduraRajoy i estarà operativa fins al final del procés, el dia 2 de setembre.
"La creativitat, la imatge i la possibilitat de poder expressar-se d'una manera més visual i divertida són elements molt importants de l'evolució de la plataforma", explica la companyia a través d'un comunicat.
EMOTICONES POLÍTIQUES
Les emoticones, com a forma d'expressió i comunicació política, han sigut una constant a Twitter, sobretot aquest últim any electoral. Per exemple, durant la jornada electoral del 26-J es van poder veure emoticones vinculades a cada partit, i el 20-D es va activar una emoticona especial per a la jornada associada al 'hashtag' #HeVotado.
De forma paral·lela, Twitter va llançar durant la campanya electoral del 26-J el compte oficial @TwitterPolítica, en què líders com Pedro Sánchez, Pablo Iglesias i Albert Rivera van participar en dinàmiques d'interacció amb ciutadans i creadors digitals, on les emoticones es van convertir en el llenguatge de la conversa.
DEBAT POLÍTIC
Notícies relacionadesSegons un estudi encarregat per Twitter i realitzat per la consultora El DepartamentoEl Departamento del juny del 2013, sobre una mostra de més de 1.000 individus -representativa de la població espanyola amb dret a vot-, 8 de cada 10 electors destaquen el valor de Twitter com a plataforma que genera debat polític i afavoreix la participació ciutadana.
La possibilitat d'accedir a informació en temps real relacionada amb l'actualitat (47%) i el toc d'humor que incorpora Twitter en l'agenda política (77%) són alguns dels elements que més valoren els ciutadans de Twitter.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Mercat laboral Catalunya lidera la creació d’ocupació al març i supera de nou els 3,8 milions d’ocupats
- Funcionaris La Generalitat convocarà una oferta d’ocupació pública de més de 7.000 places