POLÈMICA A LES XARXES
Toni Albà se les té a Twitter amb un 'fake' del Govern espanyol
L'actor va enviar missatges en resposta a la informació sobre l'amenaça de l'estat d'excepció
La informació publicada per aquest diari sobre l'amenaça per part del Govern central d'implantar a Catalunya l'estat d'excepcióGovernestat d'excepció per frenar un referèndum sobre la independència segueix generant reaccions i polèmica. L'últim episodi és una picabaralla a Twitter protagonitzada per l'actor Toni Albà amb un compte que es feia passar pel Govern d'Espanya.
.@GobiernoDeEspan @marianorajoy @Defensagob El único "estado de excepción" serà que los catalanes dejemos de trabajar y de pagar a Hacienda.
— TONI ALBÀ ||*||🎗 (@tonialba) 11 de marzo de 2017
Albà ha enviat dos missatges a través de Twitter en resposta a la informació sobre la possibilitat d'aplicar l'estat d'excepció dirigits als comptes d'aquesta xarxa social de Mariano Rajoy, del Ministeri de Defensa i un tercer que aparentment correspon al Govern d'Espanya però que en realitat no té res a veure amb l'Executiu. El compte 'fake' @GobiernoDeEspan s'identifica com a "¿paròdia?" i és una de les múltiples existents que suplanten o es mofen de l'Executiu, ja que en realitat el Govern espanyol està present a Twitter com @desdelamoncloa.
Hecho! https://t.co/1EjlEbpOwc
— TONI ALBÀ ||*||🎗 (@tonialba) 11 de marzo de 2017
Albà advertia, en els missatges enviats a Rajoy, Defensa i al fals Govern d'Espanya, que "l'únic 'estat d'excepció' serà que els catalans deixem de treballar i de pagar a Hisenda" i que "Catalunya ha obeït l'Estat espanyol. Però que a partir d'ara farem una excepció".
Notícies relacionadesEl fals Govern d'Espanya respon a Albà donant-li un consell perquè el seu tuit sigui més visible, que l'actor aplica poc després. Altres usuaris de Twitter s'han sumat a la polèmica recolzant Albà.
A més de les mesures "coercitives" que va esgrimir l'Executiu fa mesos per evitar el referèndum, també estudia la possibilitat d'utilitzar l'article 116 de la Constitució, que es refereix als estats d'alarma, excepció i setge.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Reunió amb la gerència Compte enrere per al desallotjament de la residència Tàber: les famílies denuncien falta d’informació i ajuda amb els trasllats
- Iniciativa de la Generalitat Tensió i protestes a la Comunitat Valenciana per la consulta sobre la llengua vehicular a les aules
- Eleccions al COMB L’equip de Jaume Padrós continuarà presidint el Col·legi de Metges de Barcelona
- POLÍTICA INTERNACIONAL Sánchez demana a Feijóo «deixar de donar tombs»: «No es pot ser europeista al matí i a la nit ficar-se al llit amb la ultradreta»
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?