Podem posa a circular un autobús assenyalant les cares de "la trama"
Les cares de Rato, Aznar, Bárcenas i importants empresaris econòmics i mediàtics il·lustraran el vehicle
Podem pretén des d'aquest dilluns posar noms i cares als membres de "la trama", terme amb què denomina una xarxa de connexions entre dirigents polítics i econòmics, i per a això posarà a circular per Madrid un autobús decorat amb retrats dels que considera integrants d'aquest entramat.
El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, participarà aquest matí en el que han anunciat com una "acció sorpresa", consistent, segons fonts del partit, en la presentació d'aquest autocar (el "tramabús") en un parc de la zona nord de la capital.
Amb ell pretenen recórrer part de la ciutat passant per zones que consideren emblemàtiques d'aquest poder polític i econòmic, com la seu del PP al carrer de Génova o les quatre grans torres del passeig de la Castellana, seu d'importants entitats bancàries i empreses.
L'exministre Rodrigo Rato, l'expresident del Govern José María Aznar o l'extresorer del PP Luis Bárcenas són algunes de les cares que apareixeran dibuixades en aquest autobús amb el qual Podem vol assenyalar els integrants d'aquesta "trama política i econòmica" que, diuen, "configura el poder a Espanya".
POLÍTICS I EMPRESARIS
En aquest bloc també inclouen importants empresaris econòmics i mediàtics, i tenen planejat estampar la seva cara als frontals del vehicle, que també volen portar a altres zones d'Espanya en les pròximes setmanes.
Notícies relacionadesEn la presentació d'aquesta campanya, Iglesias estarà acompanyat per la portaveu d'Units Podem al Congrés, Irene Montero, i el sociòleg Rubén Juste, autor del llibre 'Ibex 35. Una historia herética del poder en España', que el partit morat ha convertit en un dels seus textos de capçalera.
La campanya ha sigut avançada a les xarxes socials per alguns dirigents de Podem com el secretari d'Organització, Pablo Echenique, o el mateix Pablo Iglesias, amb un vídeo en què apareixen les imatges de la seu del PP, Bankia, BBVA o ACS, intercalades amb altres de Rato, Esperanza Aguirre o Jordi Pujol.
Poner cara a los que mandan es un deber democrático
— Pablo Iglesias 🔻 (@PabloIglesias) 16 de abril de 2017
Mañana la Trama sale a la calle
...aunque al PP y a sus aliados no les va a gustar 😏 pic.twitter.com/Pfwe3kIjYj
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Recuperació progressiva Rodalies reinicia el servei de manera gradual però sense arribar a Lleida ni Tarragona
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Apagada El Govern central redueix al mínim la causa de l’apagada per ciberatac i investiga una fallada tècnica
- Infraestructures Rodalies serà gratuït durant tota la jornada quan els trens comencin a circular