SANT JORDI 2017
¿Quin llibre regalaria Puigdemont a Rajoy? ¿I Pedro Sánchez a Susana Díaz?
Encerta en aquest trivial quines obres es dedicarien alguns dels principals dirigents polítics

regal-llibres
El més segur és que mai arribin a regalar-l'hi, però n'hi ha prou de veure el títol o el contingut del llibre per comprovar que van carregats d'intenció. EL PERIÓDICO ha demanat a vuit polítics que indiquin l'obra que escollirien aquest Sant Jordi perquè la llegissin els seus rivals o companys de camí polític. En tots els casos, el llibre que han elegit va revestit d'un clar missatge i fins i tot d'una advertència de present i de futur.
Carles Puigdemont i Mariano Rajoy; Pedro Sánchez i Susana Díaz; Albert Rivera i Pablo Iglesias, Albano Dante Fachin i Xavier Domènech; Anna Gabriel i Joan Coscubiela i Gabriel Rufián i David Bonvehí són els protagonistes del test que plantegem a continuació. Dels tres títols que apareixen, un és el que han elegit els polítics preguntats, que a més han inclòs una breu explicació en què argumenten per què han optat per aquella obra en concret.
David Bonvehí Carles Puigdemont Anna Gabriel Gabriel Rufián Sant Jordi Joan Coscubiela Susana Díaz Pablo Iglesias Albert Rivera Pedro Sánchez Llibres Mariano Rajoy
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Campanya d’Hisenda ¿Què significa un resultat negatiu en la declaració de la renda?
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»