ATEMPTAT DE LONDRES
L'ambaixador britànic a Espanya, sobre la identificació d'Ignacio Echeverría: "Hem de millorar"
Simon Manley exalça l'heroisme de l'espanyol en l'atemptat de Londres
L'ambaixador britànic a Espanya, Simon Manley, ha reconegut aquest dilluns que la identificació de l'espanyol assassinat en l'atemptat de Londres, Ignacio Echeverría, per part dels forenses "va ser llarga". "Hem de treballar per millorar l'eficàcia", ha assegurat.
En una entrevista a Antena 3, Manley ha dit que el Govern de Theresa May tenia "una situació molt difícil en l'escena del crim" i que van utilitzar "els mateixos protocols" que altres països.
Notícies relacionadesEl diplomàtic britànic ha explicat que la tardança va derivar del servei forense del Regne Unit, que tenia com a "prioritat identificar les víctimes amb un 100% de seguretat". Amb tot, creu que el seu país ha de "treballar en el futur" en aquest sentit.
Manley ha elogiat l'actuació d'Echeverría, que va defensar amb el seu monopatí una dona que estava sent atacada pels terroristes. L'espanyol va acabar sent apunyalat per l'esquena i va morir a causa de les ferides. "La seva actuació va ser una inspiració. Comparteixo l'angoixa de la família i els seus amics", ha assenyalat.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència