Tremosa atribueix a Colau un càrrec inexistent a l'aeroport per atacar-la per les cues
"S'ha de ser molt roí o estar molt desesperat", replica l'alcaldessa de Barcelona a l'eurodiputat del PDECat

Ramon Tremosa (CDC) durant la visita que va fer dimecres passat al port de Tarragona. /
El diputat del PDECat al Parlament Europeu Ramon Tremosa ha provocat gran polseguera. Dissabte passat va atribuir a l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, un càrrec en un suposat consell d'administració del Prat per atacar-la per les cues que s'estan vivint aquests dies a l'aeroport.
.@AdaColau, membre Consell Adm. Aeroport Barcelona en ser alcadessa:
— Ramon Tremosa 🎗🌹 (@ramontremosa) 5 de agosto de 2017
Per què encara NO has dit res del boicot del PP a l'aeroport català? https://t.co/EyPCAQnJfm
Es dona la circumstància que l'aeroport barceloní no compta amb un consell d'administració en què participi l'ajuntament, ja que l'òrgan que va crear el Govern de José Luis Rodríguez Zapatero que preveia aquesta participació va ser suprimit el 2012 per la llavors ministra de Foment, Ana Pastor.
Notícies relacionadesEl tinent d'alcalde de la capital catalana, Jaume Asens, li ha recordat a Tremosa aquest punt i que, en canvi, la Generalitat sí que participa en un consell d'administració.
.@AdaColau no està a cap consell adm de l'aeroport. Sí hi és la Generalitat. Prou mentir a la ciutadania! #trumpisme
— Jaume Asens (@Jaumeasens) 5 de agosto de 2017
Colau, per la seva banda, considera que "s'ha de ser roí, o estar desesperat" per "mentir d'aquesta manera".
Hay que ser ruin, o estar muy desesperado, para que un diputado mienta de esta manera #trumpismo pic.twitter.com/hmDAEjBCzE
— Ada Colau 💜🌈🔻 (@AdaColau) 6 de agosto de 2017
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe