ATEMPTAT A BARCELONA
L'Estat Islàmic reivindica l'atemptat a Barcelona
Aquest grup terrorista acostuma a usar camions i furgonetes per atacar

fcasals39718044 ramblas170817173617
El Estat Islàmic ha reivindicat l'autoria de l'atemptat perpetrat aquest dijous a Barcelona, a través d'una nota difosa per la seva agència de notícies, Amaq, segons el portal de seguiment d'informació gihadista SITE.
Els terroristes de Daesh utilitzen habitualment aquests vehicles per atacar i van fer el seu primer gran atemptat amb vehicles a Niça, quan el tunisià Mohamed Lahouaiej Bouhlel va atropellar mortalment 87 persones el 14 de juliol del 2016.
Notícies relacionadesA la seva revista 'Rumiyah', l'Estat Islàmic ja ha fet crides a atemptar amb automòbils, perquè "són com ganivets i extremadament fàcils d'adquirir. Però, a diferència de les armes blanques, que poden ser motiu de sospita si les troben en el nostre poder, els vehicles no representen aquest problema a causa del seu ús generalitzat a tot el món".
El jutge de l'Audiència Nacional Fernando Andreu i el fiscal en cap Jesús Alonso viatgen a Barcelona per dirigir la investigació per l'atemptat de la Rambla.
BREAKING: 'Amaq News Agency reported #ISIS responsibility for #Barcelona attack #Spain pic.twitter.com/W8FFz7qBz6
— SITE Intel Group (@siteintelgroup) 17 de agosto de 2017
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Arribada a Espanya Fátima Ofkir, amnistiada després de passar 7 anys en una presó d’Oman: «Ja soc a casa, quan estigui estabilitzada podré parlar»
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu