EL DESAFIAMENT SOBIRANISTA
Apareixen pintades amenaçants a la botiga dels pares d'Albert Rivera
"No ens faran callar, els demòcrates i l'Estat de dret som més forts", diu el de C's

whatsapp-image-2017-09-21-at-101137
La botiga que regenten els pares d'Albert Rivera a Granollers ha aparegut aquest dijous al matí amb pintades intimidatòries contra Ciutadans i el seu president. "Ciutadans, no és la vostra terra ni la vostra lluita" o "Albert 'coques" són alguns dels missatges amenaçants que es poden llegir en aquest comerç. També han aparegut adhesius i cartells independentistes en defensa del referèndum de l'1-O suspès el Tribunal Constitucional, en què es pot llegir "Votem per ser lliures" o "Viure vol dir prendre partit". Aquest episodi es produeix després que el cop al referèndum provoqués dimecres la indignació de l'independentisme.
Llenan de pintadas y carteles el comercio de los padres de @Albert_Rivera en Granollers https://t.co/66Kyiv6KkG pic.twitter.com/sigoLGzURN
— Ciudadanos 🇪🇸🇪🇺 (@CiudadanosCs) 21 de septiembre de 2017
El polític taronja ha assegurat que "no permetrem que els colpistes assetgin la meva família ni assenyalin els seus negocis", cosa que és "més pròpia de règims totalitaris". En un comunicat, Rivera ha assegurat que "els responsables del que passi a Catalunya aquests dies" són el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i el seu vicepresident, Oriol Junqueras.
Albert Rivera ha indicat que ara els "colpistes" que pretenen celebrar l'1-O "ja no es conformen amb assetjar diputats, guàrdies civils, regidors o funcionaris", sinó que també ho fan contra els seus fills i familiars. "No ens faran callar, els demòcrates i l'Estat de dret som més forts", ha dit.

En una entrevista a la Cadena SER, el líder de la formació taronja ha dit que els que li han dirigit aquestes "amenaces intolerables" són uns "energúmens".
No és la primera vegada que el negoci dels pares de Rivera es converteix en objectiu dels que el volen atacar per la seva activitat política. Així, el 2008 algú va escriure insults i va deixar una fotografia seva amb una bala clavada al front i una carta amb amenaces de mort, i el 2005 uns desconeguts van trencar els vidres de la botiga.
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Trens aturats L'apagada elèctrica deixa totalment aturat el metro de Barcelona i semàfors apagats
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Apagada general a Espanya Les escoles seguiran obertes fins que les famílies arribin per recollir els seus fills
- Talls de llum a tota Espanya Sánchez assegura que es desconeixen les causes de l'apagada i confia en què tot el país recuperi l'energia "aviat"
- Com saber si soc celíac: els símptomes que es poden confondre amb altres malalties
- Apagada massiva Com conservar els aliments a la nevera en una apagada de llum com la d'avui
- Gran apagada El Govern insta a limitar la mobilitat i a reservar la bateria dels telèfons mòbils