RÈPLICA A TWITTER
Puigdemont a PP, PSOE i Cs: "Us acabaran passant pacíficament per sobre"
L'expresident qualifica els tres partits de "carcellers de la democràcia" i "garants" de la "violència policial"

zentauroepp42031233 piulada de carles puigdemont el 12 de febrer del 2018 horit180212123956 /
El candidat de Junts per Catalunya a la investidura, Carles Puigdemont, ha criticat aquest dilluns a PP, PSOE i Ciutadans les seves declaracions i actuacions en contra del procés sobiranista i de la seva reelecció com a president i els ha avisat que els ciutadans "acabaran passant pacíficament per sobre" d'aquests tres partits.
En un missatge al seu perfil de Twitter, Puigdemont ha publicat un fotomuntatge en què ha inclòs les declaracions que ha fet aquest mateix dilluns el portaveu del Govern del PP, Íñigo Méndez de Vigo, afirmant que no tindran "cap contemplació" amb l'expresident; altres d'Albert Rivera afirmant que seguiran defensant que s'apliqui el 155; o altres de l'exministre socialista José Bono dient que "la unitat d'Espanya està per sobre de la petició de comptes a Rajoy".
En el seu escrit, el dirigent del PDECat acusa els partits constitucionalistes de ser "carcellers de la democràcia" i de ser "garants de la persecució jurídica i mediàtica, de la violència verbal i policial". "¡Quina por teniu als ciutadans lliures!", afegeix Puigdemont en el seu tuit abans d'augurar que al final, "malgrat" el que facin PP, PSOE i Cs, aquests ciutadans els "acabaran passant pacíficament per sobre".
Orgullosos carceleros de la democracia, garantes de la persecución jurídica y mediática, de la violencia verbal y policial. Portavoces del inmovilismo feudal-35. Qué miedo tenéis a los ciudadanos libres! Y a pesar de todo lo que hacéis os acabaran pasando pacificamente por encima pic.twitter.com/RbpHZxSBIc
— Carles Puigdemont (@KRLS) 12 de febrero de 2018
Íñigo Méndez de Vigo Investidura Carles Puigdemont Ciutadans PP - Partit Popular PSOE Independència de Catalunya
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros