TRIBUNALS
El jutge Llarena rebutja acumular la causa de Trapero a la del Tribunal Suprem
Considera que seria "exorbitant" acumular en aquest tribunal les investigacions de l'Audiència Nacional

zentauroepp39880351 trapero180121182902 /
El jutge del cas del procés al Suprem, Pablo Llarena, considera que seria "exorbitant" acumular en aquest tribunal les investigacions seguides en altres seus contra segons nivells de la trama, com per exemple el que s'indaga a l'Audiència Nacional sobre l'exmajor dels Mossos Josep Lluís Trapero.
Així, en un acte firmat dijous, el magistrat rebutja la petició de l'exconseller català d'Interior Joaquim Forn d'acumular a la causa que segueix al Suprem la que es porta a terme a l'Audiència Nacional contra Trapero.
"L'extensió d'aquest procediment als que van prestar la seva col·laboració a l'hora d'executar el pla estratègic ideat i impulsat pels responsables polítics i socials resulta exorbitant en els termes que es plantegen", assenyala el jutge. En el mateix text el magistrat cita com a testimonis quatre membres dels Mossos, a petició de Forn.
Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ( TSJC ) Tribunal Suprem Referèndum a Catalunya Mossos d'Esquadra Independència de Catalunya Pablo Llarena Declaració unilateral d'independència (DUI) Joaquim Forn Josep Lluís Trapero
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV
- Ganga Dolça Una porció de ‘cheesecake’ a 99 cèntims