Pedro Sánchez: "L'himne està bé com està"
El secretari general del PSOE respecta la llibertat artística però prefereix no canviar els símbols

snchez
El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha expressat el seu respecte per la lletra composta per la cantant Marta Sánchez per a l'himne d'Espanya encara que en la seva opinió és que "l'himne està bé com està".
"Els artistes tenen la capacitat d'interpretar i crear, però l'himne d'Espanya no té lletra, m'agrada sense lletra i que cadascú l'interioritzi i l'exterioritzi com vulgui", ha explicat Pedro Sánchez en una entrevista a Antena 3 recollida per Europa Press.
Notícies relacionadesEl dirigent socialista s'ha mostrat "molt respectuós amb els símbols" i ha assegurat que "l'himne i la bandera d'Espanya acullen a tothom i així ha de ser".
Pel que fa a les manifestacions realitzades per dirigent del PP en relació amb la iniciativa de Marta Sánchez, el secretari general dels socialista ha retret als populars "parlar molt de la lletra dels himnes", però evitar, durant els últims anys, "posar lletra amb solucions als problemes dels espanyols per part de qui governa".
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- El submercat dels pisos amb ocupes inclosos prolifera a Barcelona
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros