CITAT A DECLARAR
El líder de 'Mossos per la Independència', denunciat per delicte d'odi
Albert Donaire ha compartit un vídeo on ha explicat que demà haurà d'anar a declarar.
lainz43866203 un mosso denunciado por delito de odio por la guardia civi180620170643
El líder de 'Mossos per la Independència', Albert Donaire, ha sigut citat per declarar per un suposat delicte d’odi, segons ha explicat ell mateix a través d’un vídeo que ha penjat aquest dimecres al seu canal de Youtube.
Donaire haurà de comparèixer a les 11.00 hores de dijous al jutjat número 2 d’Olot, tot i que ha afirmat que "no té por" i que continuarà "denunciant els abusos de poder, la falta de justícia i neutralitat."
Donaire ha criticat que alguns mitjans van publicar fa mesos que havia sigut denunciat per delicte d’odi, però ha assegurat que ell ha rebut avui la citació, i ha afegit que en els seus comentaris només exposava que "la policia de l’Estat s’estava comportant com la policia franquista o l’alemanya durant el règim, però això no és delicte d’odi".
Notícies relacionadesEl líder de ‘Mossos per la Independència’, la sectorial de l’ANC en aquest cos policial, ha alertat també de les nombroses amenaces que ha rebut a través de les xarxes socials: "Enviaven fotos amb bales, m’amenaçaven amb posar-me una bomba al cotxe, asseguraven que em cremarien la casa o que em decapitarien", ha denunciat Donaire.
A l’ull de la Guàrdia Civil
La Guardia Civil havia estat investigant la sectorial dels 'Mossos per la Independència' per la seva suposadaparticipació i implicació en l’1-O, en la qual s’havien analitzat unes quantes converses a través de Telegram sobre les accions previstes per al dia del referèndum.
- Una segona Casa Orsola a l'Eixample: Barcelona investiga la compra i buidatge d'una finca que va burlar el tanteig i retracte
- Apunt El mitjó de Mbappé
- Adéu al mite de les 8 hores: La ciència revela les hores de son per a una salut òptima
- Predicció meteorològica Una massa d’aire polar portarà fred, pluja i neu a Catalunya a partir de divendres
- L’Audiència de Girona avala els desallotjaments exprés
- Nou cicle republicà Els crítics d’ERC es reactiven per condicionar el nou full de ruta de Junqueras
- Possible corrupció La CUP demana a Antifrau que investigui l’exdirector de FGC per un presumpte delicte en l’adjudicació de contractes
- Paral·lel Barcelona inicia la rehabilitació de l’històric Teatre Arnau després d’anys d’abandonament
- Violència contra menors El primer any d’implantació del ‘model Barnahus’ gairebé triplica la detecció de maltractament sexual infantil a Catalunya
- Educació a Catalunya Un de cada tres docents catalans opta al pròxim concurs de trasllats, un sotrac que ja tensa els centres