DINERS NO DECLARATS
La família Franco va regularitzar 7,5 milions d'euros amb l'amnistia fiscal de Montoro
Procedia d'una societat administrada pel net del dictador

jregue43858849 graf3700 madrid espa a 20 06 2018 el exministro de hac180625115105 /
La família Franco va regularitzar 7,5 milions d'euros el 2012 a través de l’amnistia fiscal que va oferir l'exministre d'Hisenda, Cristóbal Montoroamnistia fiscal, durant el Govern del PP en aquell mateix aquell.
Els milions procedien d'una empresa dedicada al lloguer de béns immobles que estava administrada per Francisco Franco i Martínez-Bordiú, net del dictador, segons ha informat aquest dilluns la cadena de televisió La Sexta.
La societat, anomenada Montecopel, operava a l'estranger i es va incloure a la llista d'empreses que es van beneficiar de l'amnistia fiscal que va presentar l'exministre d'Hisenda com a "mesures excepcionals per incentivar la tributació de rendes no declarades."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe