LA CARRERA AL PP
Les ballarugues de Santamaría i Méndez de Vigo a Melilla
L'exvicepresidenta i l'exministre Méndez de Vigo canten i ballen la popular cançó italiana 'Azzurro'
"Azzurro, il pomeriggio è troppo azzurro e lungo per me. Mi accorgo di non avere più risorse
senza di te...". Així, al so de la mítica 'Azzurro' es va relaxar ahir dilluns l’exvicepresidenta i candidata a presidir el PP, Soraya Sáenz de Santamaría, durant un alto en el camí a la campanya de les primàries.
La campanya la va portar fins a la ciutat autònoma de Melilla i, després de participar en un míting al Palau d’Exposicions i Congressos, Santamaría i la resta de la comitiva que l’acompanyava, amb l’exministre Íñigo Méndez de Vigo al capdavant, van realitzar una parada a la Taberna Andaluza.
Amb l’ambient relaxat, es van animar a cantar i ballar el tema compost per Paolo Conte, Michele Virano i Vito Pallavicini i popularitzat per Adriano Celentano.
De fet, qui porta la veu cantant (i el micro) és l’extitular d’Educació, un gran aficionat a la música i habitual del Teatro Real, on segueix la temporada d’òpera.
Notícies relacionadesPerò Santamaría no es queda enrere i li segueix el ritme. No és la primera ocasió en què es pot veure l’ex número dos del Govern espanyol ballant: ja s’hi va posar al so de Bruno Mars al plató d’'El hormiguero' i durant l’última campanya de les generals es va situar rere la taula de mescles i va punxar (i va ballar) 'La gozadera' de Marc Anthony.
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- EL PORTER RETALLA TERMINIS Ter Stegen s’incorpora al grup per acabar la temporada amb el Barça
- Multimèdia | ¿És la universitat un negoci? Així evolucionen la pública i la privada a Espanya
- Pressupostos prorrogats El PSC admet que la negociació de la segona ampliació de crèdit amb ERC i els Comuns «està verda»
- Oportunitat de lideratge Catalunya oferirà 78 places per a científics de màxim nivell dels EUA amb un pressupost de 30 milions d’euros